Master in Marketing Management Verkort voor NIMA C < 10 jaar - E-learning

Type product
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.135 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeE-learning
22 feb. 2021 tot 3 jul. 2021

Beschrijving

Heb je NIMA C in de afgelopen 10 jaar afgerond? En wil je je verder ontwikkelen op Masterniveau richting marketingmanagement? Dan is dit het programma voor jou. Door je ervaring kun je de opleiding...

Heb jij de opleiding NIMA C met succes afgerond en wil je je verder verdiepen in marketingmanagement? Dat kan met deze verkorte Master in Marketingmanagement (MMM). Door jouw achtergrond in NIMA C heb je zicht op een programma waarmee je jouw Mastergraad in kortere tijd kunt behalen. Deze opleiding wordt uitgevoerd door onze businesspartner NCOI.

Je hebt NIMA C in de afgelopen 10 jaar afgerond. En je hebt een HBO Bachelor- of academische opleiding afgerond. Heb je dit laatste niet, dan kun je o…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: NIMA Marketing-C, MBA Marketing, Marketing management, NIMA en NIMA Marketing-A.

Heb je NIMA C in de afgelopen 10 jaar afgerond? En wil je je verder ontwikkelen op Masterniveau richting marketingmanagement? Dan is dit het programma voor jou. Door je ervaring kun je de opleiding...

Heb jij de opleiding NIMA C met succes afgerond en wil je je verder verdiepen in marketingmanagement? Dat kan met deze verkorte Master in Marketingmanagement (MMM). Door jouw achtergrond in NIMA C heb je zicht op een programma waarmee je jouw Mastergraad in kortere tijd kunt behalen. Deze opleiding wordt uitgevoerd door onze businesspartner NCOI.

Je hebt NIMA C in de afgelopen 10 jaar afgerond. En je hebt een HBO Bachelor- of academische opleiding afgerond. Heb je dit laatste niet, dan kun je ook instromen met een 21+ toets. Zie Toelichting Masteropleidingen.


Vanuit het door jou behaalde diploma NIMA C volg je alleen nog onderdelen uit de Masteropleiding die je niet eerder hebt aangetoond. Vanwege het EQF 7-niveau van NIMA C (equivalent aan Masterniveau) en de herkenbare inhoudelijke verwantschap tussen NIMA C en de Master in Marketingmanagement ontstaat een compact restprogramma. Juist door de inspirerende aanpak met topdocenten uit de actuele marketingpraktijk biedt deze versnelde Masteropleiding je naast het kunnen behalen van de officiële Mastergraad ook extra toegevoegde waarde met een boeiend programma.

Erkend getuigschrift

Als je alles met succes hebt afgerond, ontvang je het officiële Mastergetuigschrift ‘Master in Marketingmanagement’ van onze businesspartner NCOI University of Business Studies. Je mag je dan Master in Marketingmanagement noemen en de graad MA (Master of Arts) voeren. Deze opleiding is officieel geaccrediteerd door de NVAO en voldoet daarmee aan alle strenge eisen die gelden voor Masteropleidingen. De programma’s van NCOI worden voortdurend geactualiseerd en staan onder toezicht van een onafhankelijke Academic Board. NCOI is door het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) erkend als rechtspersoon voor hoger onderwijs op basis van de Wet op het hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek (WHW). Daarmee ontvang je een officieel internationaal erkend getuigschrift met hoge waarde op de arbeidsmarkt.


Hieronder is het programma opgenomen dat je nog dient te volgen op het moment dat je op basis van je opleiding NIMA C vrijstelling hebt gekregen.
o Masterclass Customer Insights en Koopgedrag 6 EC
(8 bijeenkomsten)

  • Begrijpen van gedrag van consumenten
    o Omgevingsinvloeden
    o Psychologische aspecten van consumenten­gedrag
    o Motivatietheorie
    o Individuele besluitvorming
    o Probleemherkenning en zoeken naar informatie
    o Het proces na aankoop
    o Consumentendiversiteit
    o Sociale klassen en lifestyles
    o Sociale invloeden op ­consumentengedrag
    o Consumentenanalyse en strategie
    o Consumentengedrag, marketing en ethiek
    o (Online) marktonderzoek en ethiek

  • o Masterclass Business Intelligence & Big Data 6 EC
    (8 bijeenkomsten)
  • Big-data-analytics in onze maatschappij
    o Inzet van big data in jouw organisatie
    o Big-datastrategie
    o Customer journey
    o Markt- en klanteninzichten naar betere strategische besluitvorming
    o Eigen data en open source data
    o Van data naar inzicht
    o Analytics en slimme tools
    o Predictive analytics in marketing
    o Hyperpersonaliseer: van segmentatie naar 'segment of one'
    o Privacy, wet- en regelgeving
    o Best practices (do’s and dont’s)

  • o Praktijkopdracht 5 EC
    o Afstudeeropdracht 13 EC

9 maanden

Master

SRM-MMMV5|Master in Marketing Management Verkort voor NIMA C < 10 jaar

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.