Masterclass Branding en Positionering - Virtual Classroom
Startdata en plaatsen
placeVirtual Classroom 4 mrt. 2021 tot 18 mrt. 2021 |
computer Online: Virtual Classroom 26 mrt. 2021 tot 9 apr. 2021 |
placeVirtual Classroom 14 apr. 2021 tot 28 apr. 2021 |
placeVirtual Classroom 11 mei. 2021 tot 25 mei. 2021 |
computer Online: Virtual Classroom 18 jun. 2021 tot 2 jul. 2021 |
placeVirtual Classroom 14 sep. 2021 tot 28 sep. 2021 |
placeVirtual Classroom 26 nov. 2021 tot 10 dec. 2021 |
Beschrijving
Vanuit je rol als brandmanager, marketeer of marketingcommunicatieprofessional wil jij je kennis van branding en positionering verder uitbreiden op niveau C. Daarin wil je begeleid worden door een ...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Vanuit je rol als brandmanager, marketeer of marketingcommunicatieprofessional wil jij je kennis van branding en positionering verder uitbreiden op niveau C. Daarin wil je begeleid worden door een ...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst
en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en
interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je
kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan
opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je
veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een
werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies
over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning
mochten er problemen zijn.
In deze korte training Masterclass Branding en Positionering
ontwikkel je de vaardigheden om de positionering en merkidentiteit
volledig op elkaar af te stemmen. Ook leer je op welke wijze je een
sterk merk bouwt met behulp van line en brand extensions. Door de
inzet van ervaren topmarketeers in deze training leer je in korte
tijd de fijne kneepjes van het vak. SRM is niet voor niets de beste
opleider voor marketing en communicatie. Na afloop van deze
training beschik jij over de inzichten en vaardigheden om een
effectieve merkstrategie te ontwikkelen en implementeren.
Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Masterclass Branding en Positionering' van SRM. Met dit certificaat ontvang je mogelijk vrijstelling binnen de SRM Executive Master Brandmanagement C. Hiermee biedt deze training unieke meerwaarde op Masterniveau.
Tijdens deze training ontwikkel je strategisch perspectief op de rolverdeling tussen productmerken, submerken en corporate merken. Je leert stap voor stap een product of merk in de markt zetten. Zo werk je vanuit de organisatie- en marketingstrategie naar de invulling van marketinguitingen en de inzet van specifieke mediakanalen. Na afloop van deze training kun je sterke merken bouwen én succesvol exploiteren.
In deze training verdiep je je in onderwerpen waardoor je
branding en positionering succesvol kunt gaan inzetten binnen je
organisatie. Zo stem je de branding en positionering af op het
strategisch en productniveau. Met een uniforme uitstraling zorg jij
ervoor dat je producten herkenbaar zijn voor je doelgroep.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Visie en strategie
o Strategisch kader
o Bepalende invloedsfactoren
o Organisatiestrategie en marketingstrategie
Strategie ontwikkelen
o Strategisch denkvermogen, merken en positionering
o Beleidsbeslissingen en merkwaarde
o Merkidentiteit
o Productmerken, submerken en corporate merken
Strategie uitrollen
o Identiteitsmodellen vertalen naar eigen praktijk
o Van positioneringsstrategie naar branding en vice versa
o Managen van een merkenportfolio
o Implementatie van de communicatiestrategie
2 dagen
Trainingen
SRM-BRPO|Masterclass Branding en Positionering
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.