Masterclass Branding en Positionering - Virtual Classroom

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.135 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVirtual Classroom
4 mrt. 2021 tot 18 mrt. 2021
computer Online: Virtual Classroom
26 mrt. 2021 tot 9 apr. 2021
placeVirtual Classroom
14 apr. 2021 tot 28 apr. 2021
placeVirtual Classroom
11 mei. 2021 tot 25 mei. 2021
computer Online: Virtual Classroom
18 jun. 2021 tot 2 jul. 2021
placeVirtual Classroom
14 sep. 2021 tot 28 sep. 2021
placeVirtual Classroom
26 nov. 2021 tot 10 dec. 2021

Beschrijving

Vanuit je rol als brandmanager, marketeer of marketingcommunicatieprofessional wil jij je kennis van branding en positionering verder uitbreiden op niveau C. Daarin wil je begeleid worden door een ...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Merkontwikkeling, Brand Management, NIMA Marketing-B, Mediaplanning en Marktonderzoek.

Vanuit je rol als brandmanager, marketeer of marketingcommunicatieprofessional wil jij je kennis van branding en positionering verder uitbreiden op niveau C. Daarin wil je begeleid worden door een ...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
In deze korte training Masterclass Branding en Positionering ontwikkel je de vaardigheden om de positionering en merkidentiteit volledig op elkaar af te stemmen. Ook leer je op welke wijze je een sterk merk bouwt met behulp van line en brand extensions. Door de inzet van ervaren topmarketeers in deze training leer je in korte tijd de fijne kneepjes van het vak. SRM is niet voor niets de beste opleider voor marketing en communicatie. Na afloop van deze training beschik jij over de inzichten en vaardigheden om een effectieve merkstrategie te ontwikkelen en implementeren.


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Masterclass Branding en Positionering' van SRM. Met dit certificaat ontvang je mogelijk vrijstelling binnen de SRM Executive Master Brandmanagement C. Hiermee biedt deze training unieke meerwaarde op Masterniveau.

Tijdens deze training ontwikkel je strategisch perspectief op de rolverdeling tussen productmerken, submerken en corporate merken. Je leert stap voor stap een product of merk in de markt zetten. Zo werk je vanuit de organisatie- en marketingstrategie naar de invulling van marketinguitingen en de inzet van specifieke mediakanalen. Na afloop van deze training kun je sterke merken bouwen én succesvol exploiteren.

In deze training verdiep je je in onderwerpen waardoor je branding en positionering succesvol kunt gaan inzetten binnen je organisatie. Zo stem je de branding en positionering af op het strategisch en productniveau. Met een uniforme uitstraling zorg jij ervoor dat je producten herkenbaar zijn voor je doelgroep.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

Visie en strategie

o Strategisch kader
o Bepalende invloedsfactoren
o Organisatiestrategie en marketingstrategie

Strategie ontwikkelen

o Strategisch denkvermogen, merken en positionering
o Beleidsbeslissingen en merkwaarde
o Merkidentiteit
o Productmerken, submerken en corporate merken

Strategie uitrollen

o Identiteitsmodellen vertalen naar eigen praktijk
o Van positioneringsstrategie naar branding en vice versa
o Managen van een merkenportfolio
o Implementatie van de communicatiestrategie

2 dagen

Trainingen

SRM-BRPO|Masterclass Branding en Positionering

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.