Masterclass Business Intelligence en Big Data voor Communicatie - Virtual Classroom

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Masterclass Business Intelligence en Big Data voor Communicatie - Virtual Classroom

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.136 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVirtual Classroom
3 feb. 2022 tot 17 feb. 2022
placeVirtual Classroom
29 mrt. 2022 tot 12 apr. 2022
placeVirtual Classroom
3 jun. 2022 tot 17 jun. 2022

Beschrijving

Je werkt als communicatiemanager en je wilt op strategisch niveau in kaart brengen welke databronnen er zijn, hoe deze te koppelen zijn en wat je kunt doen om hier waardevolle inzichten voor je die...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Big Data, Business intelligence, Python, Statistiek en Data Science.

Je werkt als communicatiemanager en je wilt op strategisch niveau in kaart brengen welke databronnen er zijn, hoe deze te koppelen zijn en wat je kunt doen om hier waardevolle inzichten voor je die...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Voor organisaties en communicatieteams is het belangrijker dan ooit om datagedreven te werken en business intelligence als strategisch instrument in te zetten. Big data, artificial intelligence (AI), algoritmen en sociale netwerken maken steeds meer het verschil in de wereld van communicatie. In deze Masterclass van SRM leer je verschillende databronnen binnen en buiten de organisatie met elkaar te combineren, te analyseren en te monitoren. Je volgt actuele ontwikkelingen op het gebied van online communicatie, AI en big-data-analytics. Na afloop van deze Masterclass heb je de kennis en kunde om waardevolle inzichten te verschaffen voor...


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Masterclass Business Intelligence en Big Data voor Communicatie' van SRM.

Tijdens deze Masterclass van SRM besteed je aandacht aan alle relevante thema’s op het vlak van BI, big data en algoritmen. Je ontwikkelt een samenhangende visie op data, informatie, mediagebruik en communicatie en zorgt ervoor dat uit grote hoeveelheden beschikbare data de juiste informatie wordt gehaald. De Masterclass wordt verzorgd door topprofessionals die veel aandacht besteden aan actuele cases en best practices uit het vak. Zo beschik je na afloop over de handvatten om de mogelijkheden van business intelligence in je organisatie te analyseren en het volwassenheidsniveau van BI te verbeteren.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass Business Intelligence en Big Data voor Communicatie

(4 bijeenkomsten)

o Ontwikkelingen in data-informatie, media en mediagebruik
o Data-informatie: data mining, big data, AI, algoritmen, security
o Informatie verwerven, analyseren en toepassen
o Invloed social media, platformen, community’s, influencers
o Praktijk: Toepassing binnen communicatie

2 dagen

Trainingen

SRM-MCBIBDC|Masterclass Business Intelligence en Big Data voor Communicatie

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.