Masterclass Campagnes Aansturen (SRM B) - Virtual Classroom
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Deze Masterclass is bedoeld voor de communicatieprofessionals en -managers en marketingprofessionals en -managers die campagnes vanuit operationeel niveau willen benaderen. Tijdens de lessen leer j...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze Masterclass is bedoeld voor de communicatieprofessionals en -managers en marketingprofessionals en -managers die campagnes vanuit operationeel niveau willen benaderen. Tijdens de lessen leer j...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst
en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en
interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je
kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan
opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je
veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een
werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies
over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning
mochten er problemen zijn.
Een goede marketingcampagne begint bij de opzet van je
campagnestrategie. Wie wil je bereiken en met welke
doelstelling(en)? En op welke manier zorg je voor een goede
briefing voor de interne en externe personen die meewerken aan de
campagne? Met de Masterclass Campagnes Aansturen (SRM B) ga je aan
de slag met het optimaliseren en managen van campagnes en vergroot
je al snel de effectiviteit van jouw campagnes in je dagelijkse
werkomgeving.
In deze Masterclass ga je aan de slag met het ontwikkelen en managen van campagnes. Je start met het formuleren van een campagnestrategie op basis van de doelstellingen van de organisatie en verdiept je in uiteenlopende selectiecriteria per middel, doelgroep, data en creatie. Je ontwikkelt vaardigheden om deze uit te werken in een briefing, mediaplan en daadwerkelijke campagnes. Uiteraard komt ook de tussentijdse optimalisatie van lopende campagnes uitgebreid aan bod. Je leert alles over campagnemanagement en het gebruik van KPI’s. Zo kun jij succesvolle campagnes ontwerpen en beheersen.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Masterclass Campagnes Aansturen (SRM B)
o Campagneontwikkeling
o Campagnestrategieën opzetten
o Campagneplanning
o Briefing en mediaplan opstellen
o Campagnemanagement
o Tussentijds optimaliseren van je campagne
o Effectiviteit van campagnes
o Gebruiken van de juiste KPI’s
2 dagen
Trainingen
SRM-BMCCAMA|Masterclass Campagnes Aansturen (SRM B)
Brand Owner
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.