Masterclass Online Marketing - Dag

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.129 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
4 okt. 2019 tot 15 nov. 2019
Utrecht
12 dec. 2019 tot 6 feb. 2020
Amsterdam
13 dec. 2019 tot 7 feb. 2020
Arnhem
13 dec. 2019 tot 7 feb. 2020
Eindhoven
13 dec. 2019 tot 7 feb. 2020
Groningen
13 dec. 2019 tot 7 feb. 2020
Maastricht
13 dec. 2019 tot 7 feb. 2020
Rotterdam
13 dec. 2019 tot 7 feb. 2020
Utrecht
13 dec. 2019 tot 7 feb. 2020
Zwolle
13 dec. 2019 tot 7 feb. 2020
Utrecht
5 mrt. 2020 tot 16 apr. 2020
Amsterdam
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Arnhem
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Eindhoven
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Groningen
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Maastricht
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Rotterdam
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Utrecht
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Zwolle
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Utrecht
14 mei. 2020 tot 2 jul. 2020

Beschrijving

Je bent hoger opgeleid en in jouw rol verantwoordelijk voor de online marketingactiviteiten. Je wilt graag op Masterniveau inzicht en actuele kennis ontwikkelen van online marketing.

Onze huidige generatie leeft online. 98% van de Nederlanders maakt gebruik van het internet. Daarom werkt de inzet van online marketing voor bedrijven nu effectiever dan de inzet van traditionele marketing. Bovendien is het vaak goedkoper, omdat je je doelgroep veel specifieker kunt benaderen. Wil je online marketing een belangrijke plaats binnen jouw organisatie geven? Volg dan deze Masterclass. Online branding, een digitale marketingstrategie, social media en online klantacquisitie. Alle belangrijke onderwerpe…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Online marketing, SEO, Google Analytics, Copywriting en Google Ads.

Je bent hoger opgeleid en in jouw rol verantwoordelijk voor de online marketingactiviteiten. Je wilt graag op Masterniveau inzicht en actuele kennis ontwikkelen van online marketing.

Onze huidige generatie leeft online. 98% van de Nederlanders maakt gebruik van het internet. Daarom werkt de inzet van online marketing voor bedrijven nu effectiever dan de inzet van traditionele marketing. Bovendien is het vaak goedkoper, omdat je je doelgroep veel specifieker kunt benaderen. Wil je online marketing een belangrijke plaats binnen jouw organisatie geven? Volg dan deze Masterclass. Online branding, een digitale marketingstrategie, social media en online klantacquisitie. Alle belangrijke onderwerpen komen aan bod. Deze Masterclass wordt uitgevoerd in samenwerking met onze businesspartner NCOI.

Masterdeelprogramma

De Masterclass Online Marketing duurt 3 maanden. Het programma wordt zowel overdag als in de avond verzorgd. Het dagprogramma heeft 4 bijeenkomsten van 10.00 uur tot 16.00 uur. Het avondprogramma heeft 8 bijeenkomsten van 19.00 uur tot 22.00 uur. Je kunt dit programma ook via e-learning volgen met contact en begeleiding op afstand.

Je sluit deze Masterclass af met een praktijkgerichte eindopdracht voor jouw organisatie. Behaal je een voldoende beoordeling, dan ontvang je het diploma ‘Masterclass Online Marketing’ van onze businesspartner NCOI University of Business Studies.

Je verdiept je in de wereld van online marketing aan de hand van onderwerpen als: online branding, strategische aspecten van digitale marketing en online customer relationship management. Je leert hoe je digitale instrumenten tactisch inzet en gaat aan de slag met de implementatie van een digitale marketingstrategie.
Deze Masterclass wordt verzorgd door online marketeers met ruime praktijkervaring. Je gaat aan de slag met actuele praktijkgerichte opdrachten, die je combineert in je eindopdracht. Ook kun je gebruikmaken van de meest actuele literatuur en heb je toegang tot een zeer moderne online leeromgeving. Binnen deze leeromgeving vind je alle informatie die je nodig hebt om jouw studie succesvol af te kunnen ronden en kun je communiceren met docenten en medestudenten.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Marketing in de digitaal geïntegreerde organisatie

o Strategische aspecten van digitale marketing
o Contentstrategie
o Online branding
o Influence marketing
o Converged media
o Customer experience
o Online klantacquisitie en CRM

Digitale instrumenten en tactieken

o Contentmarketing
o Social-mediamarketing
o Zoekmachineoptimalisatie
o Implementatie van de digitale marketingstrategie
o Social business en integratie

Marketingdata

o Digital marketing evaluation model
o Automated marketing
o Social analytics
o (Big) data
o Marketing automation

SRM-MSOM5|Masterclass Online Marketing

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.