Masterclass Productdevelopment - Dag

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.130 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
5 mrt. 2020 tot 16 apr. 2020
Amsterdam
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Arnhem
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Eindhoven
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Groningen
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Maastricht
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Rotterdam
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Utrecht
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Zwolle
6 mrt. 2020 tot 17 apr. 2020
Utrecht
14 mei. 2020 tot 2 jul. 2020
Amsterdam
15 mei. 2020 tot 3 jul. 2020
Arnhem
15 mei. 2020 tot 3 jul. 2020
Eindhoven
15 mei. 2020 tot 3 jul. 2020
Groningen
15 mei. 2020 tot 3 jul. 2020
Maastricht
15 mei. 2020 tot 3 jul. 2020
Rotterdam
15 mei. 2020 tot 3 jul. 2020
Utrecht
15 mei. 2020 tot 3 jul. 2020
Zwolle
15 mei. 2020 tot 3 jul. 2020

Beschrijving

Je bent hoger opgeleid en actief in een marketingomgeving. Je wilt je verdiepen in productdevelopment op Masterniveau.

Wil je kansen creëren voor jouw organisatie op de lange termijn? Door bestaande producten te verbeteren, jouw aanbod te vergroten met innovatieve producten of door hele nieuwe doelgroepen aan te trekken? In deze Masterclass ontdek je wat er voor jouw bedrijf mogelijk is en leer je deze mogelijkheden toepassen in de praktijk. Daarbij wordt er rekening gehouden met internationale marktontwikkelingen en de digitale transformatie. Je gaat aan de slag onder leiding van ervaren professionals, die jou alle kennis en vaardigheden leren die je als productdeveloper nodig hebt. Deze Ma…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Product Management, Digitale transformatie, Productontwerp / Productontwikkeling, Scrum en Lean Startup.

Je bent hoger opgeleid en actief in een marketingomgeving. Je wilt je verdiepen in productdevelopment op Masterniveau.

Wil je kansen creëren voor jouw organisatie op de lange termijn? Door bestaande producten te verbeteren, jouw aanbod te vergroten met innovatieve producten of door hele nieuwe doelgroepen aan te trekken? In deze Masterclass ontdek je wat er voor jouw bedrijf mogelijk is en leer je deze mogelijkheden toepassen in de praktijk. Daarbij wordt er rekening gehouden met internationale marktontwikkelingen en de digitale transformatie. Je gaat aan de slag onder leiding van ervaren professionals, die jou alle kennis en vaardigheden leren die je als productdeveloper nodig hebt. Deze Masterclass wordt uitgevoerd in samenwerking met onze businesspartner NCOI.


Je rondt het programma af met een praktijkgerichte eindopdracht. Behaal je hiervoor een voldoende, dan ontvang je het diploma 'Masterclass Productdevelopment' van onze businesspartner NCOI University of Business Studies.

Deze Masterclass biedt u de belangrijkste kennis van productdevelopment. Hierbij ligt de focus op innovatie. Je verdiept je in technologische ontwikkelingen en ontdekt hoe deze leiden tot kortere productlevenscycli. Je krijgt zicht op de ingrediënten van de winnende businessstrategie en leert verschillende innovatieve marketingstrategieën kennen. Ook ga je aan de slag met het opstellen, implementeren en managen van een innovatiestrategie in jouw organisatie.
Kenmerkend voor dit programma is de creatieve, probleemoplossende aanpak. Theorie en praktijk wisselen elkaar in hoog tempo af. De praktijkopdrachten, waarin herkenbare problemen uit jouw vakgebied centraal staan, werk je veelal in groepsverband uit. Je maakt hierbij voortdurend de koppeling met jouw eigen werksituatie.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Innovatie

o Kerninzicht in innovatiestrategie
o Marktdynamiek en internationale ontwikkeling
o Implementatie van innovatiestrategie
o Managen van innovatie

New productdevelopment

o Productdevelopment en executievermogen
o Technologische ontwikkeling en kortere productlevenscycli
o Ingrediënten van de winnende businessstrategie
o Disruptive businessmodels
o Digital disruption
o Digitale transformatie en innovatieve marketingstrategieën

De Masterclass Productdevelopment duurt 3 maanden. Het programma wordt zowel overdag als in de avond verzorgd. Het dagprogramma heeft 4 bijeenkomsten van 10.00 uur tot 16.00 uur. Het avondprogramma heeft 8 bijeenkomsten van 19.00 uur tot 22.00 uur. Je kunt dit programma ook via e-learning volgen met contact en begeleiding op afstand.

Masterdeelprogramma

SRM-MSPDV5|Masterclass Productdevelopment

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.