NIMA/MOA Customer insight

Deze opleiding is helaas verwijderd door SRM. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

Neuromarketing in de praktijk

Logo van IDMK

(Online) beïnvloeden en verleiden van klanten Hoe kom je in het hoofd van klanten terecht? Hoe beïnvloed je beslissingen en meningen? Inter…

Customer Insight & Marketing Intelligence (postdoctoraal)

Logo van Beeckestijn Business School

Van Big Data en data-explosion naar klantinzicht Er is de laatste 10 jaar al veel meer informatie beschikbaar gekomen vanuit verschillende …

Customer Journey Mapping & Experience

Logo van IDMK

Klantstrategie en customer experience Customer Experience is hot. Maar wat zijn dan klanten? Een veel gehoorde vraag waar het antwoord niet…

Neuromarketing

Logo van Hogeschool Utrecht - Centrum voor Communicatie & Journalistiek (CCJ)

Hersenen zijn ‘hot’ Wie anno 2016 nog steeds uitgaat van de ‘homo economicus’ en de ‘calculerende consument’ laat kansen liggen. Er is stee…

NIMA B2 Customer Insight Management

Logo van Beeckestijn Business School

NIMA B2 - Customer Insight Management Klantinzichten ontwikkelen en vertalen naar strategie Er komt veel, heel veel meer informatie beschik…

Square crm 1

Customer Relationship Management (CRM)

Logo van International Management Forum (IMF)
Square crm 1

Wat is Customer Relationship Management (CRM)? Customer Relationship Management (CRM) is een werkwijze alsmede een technologie, waarbij het…

Customer Relationship & Experience Management (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School

Customer Relationship & Experience Management (post-HBO opleiding) Waarde leveren voor de klant en de organisatie door de klant centraal te…

Marketing Intelligence voor marketeers

Logo van IDMK

Van (klant)data naar (klant)inzichten Klanten zijn voorspelbaar in hun koopgedrag. Gegevensbestanden van consumenten en zakelijke klanten l…

Certified Data Science Professional (Big Data / Business Intelligence)

Logo van International Management Forum (IMF)

De huidige kennis is onvoldoende Het thema Big Data staat wereldwijd sterk in de belangstelling omdat er nog nooit zulke hoeveelheden data …

NIMA Expert Class: neuromarketing

Logo van Nederlands Instituut voor Marketing

Ons gedrag wordt voor 95% bepaald door ons onbewustzijn. Dit betekent dat maximaal 5% van de beslissingen van consumenten bewust genomen wo…