Online Advertising Advanced - Virtual Classroom
Startdata en plaatsen
computer Online: Virtual Classroom 23 apr. 2021 tot 21 mei. 2021 |
computer Online: Virtual Classroom 25 jun. 2021 tot 23 jul. 2021 |
placeVirtual Classroom 6 sep. 2021 tot 4 okt. 2021 |
placeVirtual Classroom 10 nov. 2021 tot 8 dec. 2021 |
placeVirtual Classroom 7 jan. 2022 tot 4 feb. 2022 |
Beschrijving
Je wilt de volgende stap zetten in online advertising, zodat je vanuit strategisch en tactisch niveau campagnes kunt managen. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als online marketeer, online marketingman...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je wilt de volgende stap zetten in online advertising, zodat je vanuit strategisch en tactisch niveau campagnes kunt managen. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als online marketeer, online marketingman...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst
en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en
interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je
kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan
opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je
veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een
werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies
over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning
mochten er problemen zijn.
Als adverteerder weet je dat persoonlijke, onderscheidende content
essentieel is om op te vallen. In deze training zet jij de volgende
stap in online advertising. Zo leer jij niet alleen briefings
opstellen voor reclamebureaus, maar ontdek je ook hoe je resultaten
kunt analyseren en kunt koppelen aan gegevens uit de database.
Hierdoor krijg je steeds rijkere profielen die je in volgende
campagnes weer zullen helpen je doelgroep te bereiken. Tijdens de
training word je begeleid door ervaren topprofessionals uit de
praktijk. Hierdoor weet jij zeker dat je na afloop van de training
de theorie direct in je eigen werkomgeving kunt toepassen.
Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Online Advertising Advanced' van SRM.
Met deze training zet jij de volgende stap in je carrière als marketeer. Je gaat aan de slag met social en videocontent en leert op welke wijze je deze content passend maakt voor verschillende devices. Ook verdiep je je in programmatic buying, zodat je real time kunt bieden op advertentieruimte. Zo kun je nog beter targeten op je doelgroep en kun je je doelgroep zelfs op individueel niveau aanspreken. Daarbij ontwikkel je vaardigheden om een campagne te ontwerpen, te pitchen en de resultaten hiervan te meten. Zo weet je je campagnes continu te optimaliseren.
Tijdens de training komen onderwerpen als social, KPI's en het
opstellen van briefings aan bod. Ook wordt er ingegaan op het
budgetteren van online campagnes. Je bespreekt je ervaringen en
leermomenten met je docent en medestudenten. Je zult merken dat je
ook daar veel van opsteekt.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
o Trends en ontwikkelingen in online advertising (inclusief
mobile)
o Customer journey en touchpoints
o Uitleg over de mogelijkheden (Social, Programmatic, SEA, display
enzovoort)
o Inzichten verzamelen over doelgroep, het targeten aan de hand van
de juiste info
o Opzet van online advertising campagnes (het formuleren van KPI’s
enzovoort)
o Budgetteren van online advertising campagnes
o Het opstellen van een briefing voor het
advertising/reclamebureau
o Meten van online advertising campagnes en tooling die je kunt
gebruiken
o Het maken van een dashboard van je online advertising
campagnes
o Het bijsturen van je online advertising campagnes
o Cases vanuit de praktijk van campagnes
3 dagen
Trainingen
SRM-ONADA|Online Advertising Advanced
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.