Online Advertising Advanced - Virtual Classroom

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.135 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVirtual Classroom
10 nov. 2021 tot 8 dec. 2021
placeVirtual Classroom
7 jan. 2022 tot 4 feb. 2022
placeVirtual Classroom
8 apr. 2022 tot 6 mei. 2022
placeVirtual Classroom
1 jul. 2022 tot 29 jul. 2022

Beschrijving

Je wilt de volgende stap zetten in online advertising, zodat je vanuit strategisch en tactisch niveau campagnes kunt managen. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als online marketeer, online marketingman...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Advertenties, LinkedIn, Facebook, Social Media Marketing en Zoekmachine adverteren (SEA).

Je wilt de volgende stap zetten in online advertising, zodat je vanuit strategisch en tactisch niveau campagnes kunt managen. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als online marketeer, online marketingman...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Als adverteerder weet je dat persoonlijke, onderscheidende content essentieel is om op te vallen. In deze training zet jij de volgende stap in online advertising. Zo leer jij niet alleen briefings opstellen voor reclamebureaus, maar ontdek je ook hoe je resultaten kunt analyseren en kunt koppelen aan gegevens uit de database. Hierdoor krijg je steeds rijkere profielen die je in volgende campagnes weer zullen helpen je doelgroep te bereiken. Tijdens de training word je begeleid door ervaren topprofessionals uit de praktijk. Hierdoor weet jij zeker dat je na afloop van de training de theorie direct in je eigen werkomgeving kunt toepassen.


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Online Advertising Advanced' van SRM.

Met deze training zet jij de volgende stap in je carrière als marketeer. Je gaat aan de slag met social en videocontent en leert op welke wijze je deze content passend maakt voor verschillende devices. Ook verdiep je je in programmatic buying, zodat je real time kunt bieden op advertentieruimte. Zo kun je nog beter targeten op je doelgroep en kun je je doelgroep zelfs op individueel niveau aanspreken. Daarbij ontwikkel je vaardigheden om een campagne te ontwerpen, te pitchen en de resultaten hiervan te meten. Zo weet je je campagnes continu te optimaliseren.

Tijdens de training komen onderwerpen als social, KPI's en het opstellen van briefings aan bod. Ook wordt er ingegaan op het budgetteren van online campagnes. Je bespreekt je ervaringen en leermomenten met je docent en medestudenten. Je zult merken dat je ook daar veel van opsteekt.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
o Trends en ontwikkelingen in online advertising (inclusief mobile)
o Customer journey en touchpoints
o Uitleg over de mogelijkheden (Social, Programmatic, SEA, display enzovoort)
o Inzichten verzamelen over doelgroep, het targeten aan de hand van de juiste info
o Opzet van online advertising campagnes (het formuleren van KPI’s enzovoort)
o Budgetteren van online advertising campagnes
o Het opstellen van een briefing voor het advertising/reclamebureau
o Meten van online advertising campagnes en tooling die je kunt gebruiken
o Het maken van een dashboard van je online advertising campagnes
o Het bijsturen van je online advertising campagnes
o Cases vanuit de praktijk van campagnes

3 dagen

Trainingen

SRM-ONADA|Online Advertising Advanced

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.