Social Media Campagnes - Virtual Classroom

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.136 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVirtual Classroom
17 dec. 2021 tot 28 jan. 2022
placeVirtual Classroom
11 feb. 2022 tot 11 mrt. 2022
placeVirtual Classroom
25 mrt. 2022 tot 22 apr. 2022
placeVirtual Classroom
16 mei. 2022 tot 13 jun. 2022
placeVirtual Classroom
17 jun. 2022 tot 15 jul. 2022
placeVirtual Classroom
29 jul. 2022 tot 26 aug. 2022

Beschrijving

De training is bedoeld voor ambitieuze marketeers en communicatieadviseurs, die verantwoordelijk zijn voor de social media binnen hun organisatie of een betere gesprekspartner willen zijn op dit ge...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagnes, Social Media, E-mail marketing, Google Ads en Marketing.

De training is bedoeld voor ambitieuze marketeers en communicatieadviseurs, die verantwoordelijk zijn voor de social media binnen hun organisatie of een betere gesprekspartner willen zijn op dit ge...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Ben je marketing- of communicatieprofessional en weet je dat er op het gebied van social media nog winst te behalen valt? Kies dan voor deze actuele training Social Media Campagnes van SRM. Als hét instituut voor marketing- en communicatieprofessionals nemen wij je mee in de nieuwste trends, ontwikkelingen en inzichten in social media. Je gaat zelf aan de slag met diverse kanalen, hun functionaliteiten en de manier waarop zij elkaar kunnen versterken. Deze inzichten leer je vertalen naar een sterk campagneconcept. Daarbij ontwikkel je de vaardigheden om actieve social advertising campagnes effectief te managen, zodat je de voortgang va...


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Social Media Campagnes' van SRM.

Je gaat aan de slag met onderwerpen die voor het effectief inzetten van social media relevant zijn. Je krijgt inzicht in de advertentiemogelijkheden op social media. Je leert hoe je op verschillende manieren de krachtige targeting methoden van de social-mediakanalen kunt inzetten, zodat je je doelgroepen effectief bereikt. Ook verdiep je je in haalbare targets, KPI’s en ROI voor je campagnes en leer je hoe je efficiënt kunt budgetteren. Daarnaast ontwikkel je vaardigheden om met behulp van social influencers het effect van je boodschap op specifieke doelgroepen te versterken. Met de kennis die je tijdens deze training opdoet, kun je succesvolle social-mediacampagnes opstellen en uitvoeren.

Je ontdekt waar je op moet letten bij het ontwikkelen van succesvolle social-mediacampagnes. Daarbij houd je onder meer rekening met de campagnedoelstellingen en de budgettering.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

Nieuwe inzichten voor social-mediacampagnes

o Social-campagneconcepten
o Branding
o Campagnedoelstellingen
o Contentplanning
o Budgetplanning
o Tone of voice

Plan van aanpak

o Leer de targetmogelijkheden
o Het managen van een actieve campagne
o Het meten van een social campagne
o Social influencers inzetten

Toepassing in de praktijk

o Effectief personaliseren van communicatie
o Social advertising campagne opzetten op onder andere Facebook, LinkedIn, Instagram en Snapchat
o Webcare

3 dagen

Trainingen

SRM-SMC|Social Media Campagnes

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.