Social Media Strategie - Virtual Classroom

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Social Media Strategie - Virtual Classroom

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.136 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVirtual Classroom
11 feb. 2022 tot 11 mrt. 2022
placeVirtual Classroom
6 mei. 2022 tot 3 jun. 2022
placeVirtual Classroom
29 jul. 2022 tot 26 aug. 2022
placeVirtual Classroom
14 okt. 2022 tot 11 nov. 2022

Beschrijving

Deze training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met social-mediakanalen, bijvoorbeeld marketeers of communicatiemedewerkers. Je bent al bekend met de werking van div...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social media strategie, Social Media, Google Analytics, LinkedIn en Social Media Marketing.

Deze training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met social-mediakanalen, bijvoorbeeld marketeers of communicatiemedewerkers. Je bent al bekend met de werking van div...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Tijdens deze unieke training van SRM ga je op praktijkgerichte wijze aan de slag met alle facetten van een social-mediastrategie, zoals social media monitoring, webcare, user generated content en het meten van resultaten. Je verdiept je in je specifieke doelgroepen en leert op welke wijze je hen optimaal kunt bedienen. Hiervoor ga je aan de slag met social-mediakanalen en ontwikkel je vaardigheden om een effectieve strategie te kiezen. Aan de hand van concrete en praktische tools leer je vervolgens om social media succesvol te integreren binnen je marketing- en communicatiestrategie. Zo weet je straks precies wat je moet doen om de soc...


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Social Media Strategie' van SRM.

Doen staat in deze training centraal. Zo leer je het snelst en het best hoe je social media in je werk kunt benutten. Onder leiding van ervaren professionals verken je de wereld van de social media en raak je daarin thuis. Je krijgt inzicht in social-mediamanagement en in de rol van social media binnen je organisatie. Hierbij verdiep je je in de marketingwaarde van volgers en fans en leer je met welke contentstrategie je consumenten online ambassadeurs kunt maken. Met de kennis en inzichten die je hierbij opdoet, leer je een succesvolle social-mediastrategie formuleren. Daarbij ontwikkel je praktische toepassingsmogelijkheden die je direct kunt inzetten.

Om een passende social media strategie op te stellen voor je doelgroep en organisatie verdiep je je in onderwerpen als kanaalkeuze, social media monitoring tools en het activeren van je doelgroep. Doordat jij weet wat wel en niet passend is in social-media-uitingen weet jij je doelgroep structureel aan je te binden.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

Trends en mogelijkheden

o Relevante social-medianetwerken
o Aanpak en structurele inzet van social media
o Do's en don'ts in social media
o Welke content werkt wel en welke niet?
o Risico's
o De rol van social media op consumentengedrag

Social-mediamanagement

o Social-mediadoelen voor de organisatie
o Kernwaarden en tone of voice van de organisatie
o Activeren van jouw social-mediaomgeving
o Social media monitoring tools
o Communitymanagement
o Organisatorische consequenties
o Social business
o Leidraad intern beleid

3 dagen

Trainingen

SRM-SMST|Social Media Strategie

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.