SRM Executive Master Customer Centric Strategy C - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.135 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
5 mrt. 2021 tot 8 okt. 2021
placeEindhoven
5 mrt. 2021 tot 8 okt. 2021
placeRotterdam
5 mrt. 2021 tot 8 okt. 2021
placeUtrecht
5 mrt. 2021 tot 8 okt. 2021
placeZwolle
5 mrt. 2021 tot 8 okt. 2021

Beschrijving

Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO+-niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systemen.
Het programma wordt verzorgd op C-niveau, hét niveau vo...

Wil jij weten hoe je je klanten het beste aan je kunt binden? En wil je de customer lifetime value laten toenemen? In dit programma SRM Executive Master Customer Centric Strategy C leer je de juiste balans vinden tussen winstgevendheid en klantgerichtheid. Zo verdiep je je in de customer journey en kun je met marktonderzoek en data-analyses je klanten begeleiden van oriëntatie tot aankoop. Tijdens het programma combineer je inzichten op het gebied van marketing, verkoop en technologie om je kla…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en C/C++.

Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO+-niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systemen.
Het programma wordt verzorgd op C-niveau, hét niveau vo...

Wil jij weten hoe je je klanten het beste aan je kunt binden? En wil je de customer lifetime value laten toenemen? In dit programma SRM Executive Master Customer Centric Strategy C leer je de juiste balans vinden tussen winstgevendheid en klantgerichtheid. Zo verdiep je je in de customer journey en kun je met marktonderzoek en data-analyses je klanten begeleiden van oriëntatie tot aankoop. Tijdens het programma combineer je inzichten op het gebied van marketing, verkoop en technologie om je klanten een aanbod te kunnen doen voordat ze de behoefte bij zichzelf herkennen. Door actief met je klant mee te denken zorg jij voor een sterke merkvoorkeur.


Je rondt dit programma af met een integrale eindopdracht, waarmee je aantoont dat je het geleerde kunt toepassen binnen je werk. Bij succesvolle afronding van dit programma ontvang je het zeer gewaardeerde diploma 'SRM Executive Master Customer Centric Strategy C'.

Je wilt je klant centraal zetten door zijn behoeften in kaart te brengen en hem de gewenste ervaringen te bieden waardoor hij langer klant blijft en je de customer lifetime value verhoogt. Het verzamelen en inzetten van data speelt hierbij een belangrijke rol, maar ook de laatste ontwikkelingen op het gebied van marketing. Wat willen jouw klanten? En hoe kun je hen het beste benaderen? Je leert het in de SRM Executive Master Customer Centric Strategy C.

In een combinatie van 4 trainingen verdiep je je inzichten in klantgerichte marketingstrategieën. De kennis en vaardigheden die je hierbij opdoet, kun je direct toepassen in je werk. Zo heb je meteen profijt van je studie.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass Customer Relationship Management (CRM)

(6 bijeenkomsten)
o Customer lifecycle analyse en klanttevredenheid (NPS)
o Analyse en CRM-uitdaging vaststellen
o Vertalen van klantwaardeanalyse naar een CRM-strategie
o Klantwaarde managementstrategie
o Implementatie
o Introductie in een succesvol customer relationship management
o Strategie planmatig uitwerken naar maatregelen op het vlak van organisatie, cultuur, technologie/ICT
o Customer centric strategie en planning
o CRM en marketing automation
o Customer databronnen en datamanagement
o Verandermanagement en plateauplanning
o Kritische succesfactoren
o Juridische aspecten

Masterclass Customer Insights en Koopgedrag

(6 bijeenkomsten)
o Begrijpen van gedrag van consumenten
o Anticiperen op veranderend consumentengedrag
o Omgevingsinvloeden
o Psychologische aspecten van consumentengedrag
o Motivatietheorie
o Individuele besluitvorming
o Probleemherkenning en zoeken naar informatie
o Het proces na aankoop
o Consumentendiversiteit
o Sociale klassen en lifestyles
o Sociale invloeden op consumentengedrag
o Consumentengedrag, marketing en ethiek
o (Online) marktonderzoek en ethiek
o Consumentenanalyse en strategie

Masterclass Business Intelligence en Big Data

(6 bijeenkomsten)
o Big-data-analytics in onze maatschappij
o Inzet van big data in je organisatie
o Big-datastrategie
o Customer journey mapping
o Markt- en klanteninzichten naar betere strategische besluitvorming
o Analytics en slimme tools
o Datakwaliteit, eigen data en open-sourcedata
o Social listening en analytics
o Van data naar, visualisatie en inzicht
o Growth hacking
o Predictive analytics/modelling en forecasting in marketing
o Hyperpersonaliseer: van segmentatie naar 'segment of one'
o Privacy, wet- en regelgeving
o Best practices (do’s and dont’s)

Masterclass Strategische Online Marketing

(6 bijeenkomsten)
o Strategische aspecten van digitale marketing
o Strategische aspecten en businessmodellen
o Marketing in de digitaal geïntegreerde organisatie
o (Online) marktonderzoek
o Online marketing en traditionele marketingmix
o (Online) branding
o Crossmediale optimalisatie/cross channel management
o Digitale instrumenten en tactieken
o Toekomst van social media en communities
o Augmented/mix & virtual reality
o Voice en Internet of Things
o Chatbots & live chat
o Mobile first
o Marketingdata en marketing automation
o Relatiegerichte marketing
o Social business en integratie
o Online klantacquisitie, e-commerce en CRM
o Implementatie van de geïntegreerde marketingstrategie
o Agile marketing


Integrale eindopdracht

(2 bijeenkomsten van 3 uur)
Je rondt dit programma af met een eindopdracht.

Het programma SRM Executive Master Customer Centric Strategy C duurt 7 maanden. Het programma wordt overdag verzorgd. De dagvariant heeft 12 bijeenkomsten van 09.30 uur tot 16.30 uur en 2 bijeenkomsten van 3 uur.

Vakopleiding

SRM-EMCS|SRM Executive Master Customer Centric Strategy C

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.