Masterclass Strategische Online Marketing - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.135 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
22 jan. 2021 tot 19 feb. 2021
placeEindhoven
22 jan. 2021 tot 19 feb. 2021
placeRotterdam
22 jan. 2021 tot 19 feb. 2021
placeUtrecht
22 jan. 2021 tot 19 feb. 2021
placeZwolle
22 jan. 2021 tot 19 feb. 2021
placeAmsterdam
1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021
placeEindhoven
1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021
placeRotterdam
1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021
placeUtrecht
1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021
placeZwolle
1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021
placeAmsterdam
16 apr. 2021 tot 14 mei. 2021
placeEindhoven
16 apr. 2021 tot 14 mei. 2021
placeRotterdam
16 apr. 2021 tot 14 mei. 2021
placeUtrecht
16 apr. 2021 tot 14 mei. 2021
placeZwolle
16 apr. 2021 tot 14 mei. 2021
placeAmsterdam
10 sep. 2021 tot 8 okt. 2021
placeEindhoven
10 sep. 2021 tot 8 okt. 2021
placeRotterdam
10 sep. 2021 tot 8 okt. 2021
placeUtrecht
10 sep. 2021 tot 8 okt. 2021
placeZwolle
10 sep. 2021 tot 8 okt. 2021

Beschrijving

Als marketing- of communicatieprofessional houd jij je veel bezig met het communiceren richting je doelgroep. Om meer inzicht te krijgen in de mogelijkheden van online wil jij je verdiepen in de on...

Bieden chatbots een meerwaarde voor jouw organisatie of zijn ze te foutgevoelig? Plaats je dezelfde content op al je kanalen? Of zorg je voor een gevarieerd aanbod dat elkaar versterkt? Het zijn enkele vragen waar je in deze training Masterclass Strategische Online Marketing mee aan de slag gaat. Doordat je de onderwerpen kunt plaatsen in het totaal aan organisatieprocessen en -strategieën, ben jij dé aangewezen persoon om het management te adviseren omtrent ontwikkelingen op het gebied van onl…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Online marketing, SEO, Google Analytics, Copywriting en Google Ads.

Als marketing- of communicatieprofessional houd jij je veel bezig met het communiceren richting je doelgroep. Om meer inzicht te krijgen in de mogelijkheden van online wil jij je verdiepen in de on...

Bieden chatbots een meerwaarde voor jouw organisatie of zijn ze te foutgevoelig? Plaats je dezelfde content op al je kanalen? Of zorg je voor een gevarieerd aanbod dat elkaar versterkt? Het zijn enkele vragen waar je in deze training Masterclass Strategische Online Marketing mee aan de slag gaat. Doordat je de onderwerpen kunt plaatsen in het totaal aan organisatieprocessen en -strategieën, ben jij dé aangewezen persoon om het management te adviseren omtrent ontwikkelingen op het gebied van online marketing.


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Masterclass Strategische Online Marketing' van SRM.

In deze training Masterclass Strategische Online Marketing ontwikkel je inzicht in online marketing en in businessmodellen. Ook ontdek je hoe je nieuwe technologie kunt inzetten ten behoeve van je organisatie. Hierdoor begrijp je goed welke gevolgen marketingacties hebben op de marketingstrategie en organisatiedoelen en kun je zelf bijdragen leveren aan de te ontwikkelen marketingstrategie. Je verdiept je onder meer in de samenhang tussen online en offline media en de rol die marketing automation kan spelen binnen je organisatie. Tijdens de training word je begeleid door docenten met ruime ervaring in het vakgebied.

Aan de hand van onderwerpen als crossmediale optimalisatie, big data en social media ontwikkel je inzicht in online marketing op strategisch niveau. De theorie pas je meteen toe in de praktijk. Zo heb je direct voordeel van de training.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
o Strategische aspecten van digitale marketing
o Strategische aspecten en businessmodellen
o Marketing in de digitaal geïntegreerde organisatie
o (Online) marktonderzoek
o Online marketing en traditionele marketingmix
o (Online) branding
o Crossmediale optimalisatie/cross channel management
o Digitale instrumenten en tactieken
o Toekomst van social media en communities
o Augmented/mix & virtual reality
o Voice en Internet of Things
o Chatbots & live chat
o Mobile first
o Marketingdata en marketing automation
o Relatiegerichte marketing
o Social business en integratie
o Online klantacquisitie, e-commerce en CRM
o Implementatie van de geïntegreerde marketingstrategie
o Agile marketing

3 dagen

Trainingen

SRM-SOMA|Masterclass Strategische Online Marketing

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.