Conversion Optimization - Dag

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.129 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7
Gemiddeld cijfer voor Conversion Optimization - Dag
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
Conversion Optimization - Dag

"Ik heb voor een 7 gekozen, omdat we tijdens de training basiszaken rondom website usability en conversie optimalisatie hebben behandeld. Uiteraard is 6 uur niet lang genoeg om expert te worden, maar de informatie gaf mij wel handen en voeten om op hoofdlijnen een website te beoordelen. " - 18-04-2015 00:00

"Ik heb voor een 7 gekozen, omdat we tijdens de training basiszaken rondom website usability en conversie optimalisatie hebben behandeld. Uit… alles lezen - 18-04-2015 00:00

Startdata en plaatsen

Amsterdam
24 sep. 2019
Eindhoven
24 sep. 2019
Rotterdam
24 sep. 2019
Utrecht
24 sep. 2019
Zwolle
24 sep. 2019
Amsterdam
6 dec. 2019
Eindhoven
6 dec. 2019
Rotterdam
6 dec. 2019
Utrecht
6 dec. 2019
Zwolle
6 dec. 2019
Amsterdam
4 mrt. 2020
Eindhoven
4 mrt. 2020
Rotterdam
4 mrt. 2020
Utrecht
4 mrt. 2020
Zwolle
4 mrt. 2020

Beschrijving

Je bent werkzaam als marketing- of communicatieprofessional en je wilt jouw websitebezoekers of het online leesgedrag van jouw websitebezoekers beter begrijpen. Je bent op zoek naar kennis en vaard...

Als marketeer streef je natuurlijk naar de optimale conversieratio, zodat je de klant zo efficiënt mogelijk verder de funnel in krijgt. Maar hoe pak je dat aan? Dat leer je tijdens deze training Conversion Optimization van SRM. Als dé opleider voor marketing- en communicatieprofessionals staat SRM midden in alle digitale ontwikkelingen van het vakgebied. Dat maakt deze training actueel en herkenbaar. Op praktijkgerichte wijze ga je aan de slag met jouw eigen website of applicatie en leer je hoe…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Interaction design, Informatiemanagement, Functioneel beheer, Informatieanalyse en Functioneel ontwerp (ICT).

Je bent werkzaam als marketing- of communicatieprofessional en je wilt jouw websitebezoekers of het online leesgedrag van jouw websitebezoekers beter begrijpen. Je bent op zoek naar kennis en vaard...

Als marketeer streef je natuurlijk naar de optimale conversieratio, zodat je de klant zo efficiënt mogelijk verder de funnel in krijgt. Maar hoe pak je dat aan? Dat leer je tijdens deze training Conversion Optimization van SRM. Als dé opleider voor marketing- en communicatieprofessionals staat SRM midden in alle digitale ontwikkelingen van het vakgebied. Dat maakt deze training actueel en herkenbaar. Op praktijkgerichte wijze ga je aan de slag met jouw eigen website of applicatie en leer je hoe je jouw bezoekers enthousiasmeert en activeert. Zo ontwikkel je de vaardigheden om de conversie op jouw website of in jouw applicatie te optimaliseren.

Trainingen

Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Conversion Optimization' van SRM.

Tijdens deze training ontwikkel je vaardigheden om het aantal conversies te maximaliseren. Alle kernelementen komen aan bod. Je gaat aan de slag met de 7 principes van Cialdini en ontwikkelt vaardigheden om met copywriting jouw teksten te personaliseren. Hierbij houd je rekening met de usability van de pagina, het visueel design en het leesgedrag van diverse doelgroepen. Met de kennis die je gedurende de training hebt opgedaan en de vaardigheden die je hebt ontwikkeld, kun je meteen de website(s) van je eigen organisatie ingrijpend verbeteren.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Hoe kun je optimaliseren

o Conversion Rate Optimization (CRO)
o Optimaliseren op 3 pijlers: sitestructuur, usability en content

Conversie en beïnvloeding

o Online persuasion van usability
o Relevantie en waarde bieden
o Beïnvloedingstechnieken van Cialdini

Toepassing in de praktijk

o Conversie en tekst
o Optimaliseren voor mobiel gebruik
o Conversieoptimalisatie en -beperkingen

Effectiviteit van conversie

o Meten en analyseren van de conversieratio
o A/B- en multivariate testing
o Vaststellen van rendement bij conversieoptimalisatie

SRM-COOP|Conversion Optimization

7
Gemiddeld cijfer voor Conversion Optimization - Dag
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
Conversion Optimization - Dag

"Ik heb voor een 7 gekozen, omdat we tijdens de training basiszaken rondom website usability en conversie optimalisatie hebben behandeld. Uiteraard is 6 uur niet lang genoeg om expert te worden, maar de informatie gaf mij wel handen en voeten om op hoofdlijnen een website te beoordelen. " - 18-04-2015 00:00

"Ik heb voor een 7 gekozen, omdat we tijdens de training basiszaken rondom website usability en conversie optimalisatie hebben behandeld. Uit… alles lezen - 18-04-2015 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
Conversion Optimization - Dag

"Ik was erg tevreden over de training, en het niveau van de docent was uitstekend, echter is dit een onderwerp waar dieper op ingegaan moet worden. Achteraf gezien is het te oppervlakkig; als je er niet direct mee aan de slag gaat, zakt het snel weg. Mijns inziens moet deze training langer duren of vaker plaatsvinden, met bijvoorbeeld een huiswerkopdracht, waardoor je er echt inhoudelijk mee aan de slag moet." - 21-01-2015 00:00

"Ik was erg tevreden over de training, en het niveau van de docent was uitstekend, echter is dit een onderwerp waar dieper op ingegaan moet w… alles lezen - 21-01-2015 00:00

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.