ITIL® 4 Specialist Create, Deliver & Support Self-Study Package

Type product

ITIL® 4 Specialist Create, Deliver & Support Self-Study Package

Startel bv
Logo van Startel bv
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Startel bv heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 182 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Startel in Drachten verzorgt al ruim 25 jaar IT-opleidingen in Nederland en België. 

Algemene omschrijving

This e-learning contains the course materials and a practice exam.

This e-learning is part of the ITIL® 4 Managing Professional (MP) designation. It focuses on integrating value streams and activities to create, deliver, and support IT-enabled products and services, emphasizing service performance and improvement methods.

Doelgroep

The ITIL® Specialist Create, Deliver and Support training is designed for ITSM professionals involved in managing the operational processes of IT-supported and digital products and services, as well as those responsible for their end-to-end delivery.

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Startel in Drachten verzorgt al ruim 25 jaar IT-opleidingen in Nederland en België. 

Algemene omschrijving

This e-learning contains the course materials and a practice exam.

This e-learning is part of the ITIL® 4 Managing Professional (MP) designation. It focuses on integrating value streams and activities to create, deliver, and support IT-enabled products and services, emphasizing service performance and improvement methods.

Doelgroep

The ITIL® Specialist Create, Deliver and Support training is designed for ITSM professionals involved in managing the operational processes of IT-supported and digital products and services, as well as those responsible for their end-to-end delivery.

Leerdoelen

By completing this e-learning, you will gain the following knowledge and skills:

  • Service design and orchestration.
  • Software development and management.
  • Deployment and release management.
  • Service validation, testing, and change enablement.
  • Stakeholder satisfaction, incident, problem, and knowledge management.
  • Service level and event management.

Exam Information:

  • Duration: 90 minutes.
  • Format: Multiple-choice.
  • Pass Mark: 70%.

Voorkennis

Prior to going through this e-learning, you must have obtained the ITIL® 4 Foundation certificate.

Onderwerpen

  • Module 1: Introduction to ITIL® 4 Create Deliver Support.
  • Module 2: Organisation Concepts for Creating, Delivering, and Supporting.
  • Module 3: Value Streams to Create, Deliver, and Support Services.
  • Module 4: Creating, Delivering, and Supporting Services.
  • Module 5: Using Information and Technology.
  • Module 6: Practice Exam.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.