Lezing / interactieve workshop Hospitality

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Nienke Strikwerda

Lezing / interactieve workshop Hospitality

Hospitality Coaching & Trainingen
Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,4 Hospitality Coaching & Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,4 (uit 23 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Lezing / interactieve workshop Hospitality
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
JGZ Kennemerland
10
Lezing / interactieve workshop Hospitality

"“Haar uitstraling, enthousiasme en de manier hoe ze presenteerde zorgde ervoor dat je naar haar bleef luisteren. Ze was bewegelijk en vroeg steeds om een interactie daardoor bleef ik erbij en was het boeiend om te kijken en luisteren. Vooral de ‘costumer journey & the emotional bank account’, ‘de knoppen, waaraan gedraaid moet worden’, ‘de verschillende behoeften en doelen’ en ‘het verband tussen loyale klanten en medewerkerstevredenheid’ vonden wij zeer interessant”." - 30-11-2016 13:27

"“Haar uitstraling, enthousiasme en de manier hoe ze presenteerde zorgde ervoor dat je naar haar bleef luisteren. Ze was bewegelijk en vroeg … alles lezen - 30-11-2016 13:27

Evelien, dank je wel. Ik waardeer dit enorm. Mooie dag! Nienke

- 30-11-2016 13:27

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Nienke Strikwerda: lezing / interactieve workshop gastvrijheid

Je kent dat wel. Dat gevoel dat je je ergens prettig voelt. Dat je merkt dat je continue een smile op je gezicht hebt. Dat je vrolijk bent. Dat het je geen moeite kost om een leuke opmerking te plaatsen. Dat je je op je gemak voelt. Waar wordt dat toch door veroorzaakt? Het kan zijn dat het Koningsdag is en dat we met 17 miljoen mensen naar elkaar lachen en vrolijk doen. Het kan zijn dat het vrijdagmiddag is en we allemaal zin hebben in het weekend en dat aardig doen tegen elkaar geen enkele moeite kost. Of dat het zo’n lekkere dag in de vakantie is, dat veel collega’s vrij zijn en jij en een klant toevallig niet. Dan ineens gaa…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Hospitality, Hotelmanagement, Eventmanagement, Horeca en HACCP.

Nienke Strikwerda: lezing / interactieve workshop gastvrijheid

Je kent dat wel. Dat gevoel dat je je ergens prettig voelt. Dat je merkt dat je continue een smile op je gezicht hebt. Dat je vrolijk bent. Dat het je geen moeite kost om een leuke opmerking te plaatsen. Dat je je op je gemak voelt. Waar wordt dat toch door veroorzaakt? Het kan zijn dat het Koningsdag is en dat we met 17 miljoen mensen naar elkaar lachen en vrolijk doen. Het kan zijn dat het vrijdagmiddag is en we allemaal zin hebben in het weekend en dat aardig doen tegen elkaar geen enkele moeite kost. Of dat het zo’n lekkere dag in de vakantie is, dat veel collega’s vrij zijn en jij en een klant toevallig niet. Dan ineens gaat het vrolijk doen, het aardig doen en het rustig naar elkaar luisteren veel gemakkelijker dan ‘normaal’(= een hele gewone door-de-weeks-werkdag).

Gastvrijheid

Wat dat toch is mensen? Dat is gastvrijheid! Ook al ben je bij een organisatie voor een slecht nieuws gesprek. Dan toch kijk je niet met rancune terug op dat bedrijf. Hoe dat komt? Omdat je in ieder geval super welkom werd ontvangen. Met alle egards, die een gast mag ontvangen. Je werd er gezien. Er werd naar je geluisterd. Er werd naar en met je gelachen, Ze vertelden dat je werd verwacht. Et cetera et cetera. Nou, het ligt in ieder geval niet aan het bedrijf en de mensen daar. Dát denk je bij jezelf.

U kunt zich gemakkelijk voorstellen wat gastvrijheid voor uw bedrijf doet. De positieve effecten zijn talloos. Nienke Strikwerda noemt er aan paar: beter onderscheid in de markt, makkelijke mond-op-mond reclame, goed imago, hoge naambekendheid, positief in het nieuws, aantrekken van talent, verhogen van vertrouwen. Kortom: iedereen zou wel bij u willen werken en klant van uw organisatie willen zijn.

Achtergrond Nienke Strikwerda

Nienke Strikwerda heeft de Hoge Hotelschool Maastricht gevolgd, waar de gastvrijheid er met de paplepel is in gegoten. Wilde daarna persé een Drs. titel behalen en heeft dat gedaan in de Bedrijfskunde aan de Universiteit in Nijmegen.

Ze heeft in het bedrijfsleven gewerkt, heeft geacteerd en is daarna het trainersvak binnen getreden met de wil dat elke gast of klant zich welkom voelt, waar ze ook maar zijn. Daarnaast heeft ze een eigen trainingsmodel Gastvrijheid ontworpen. Nu geeft al 6 jaar trainingen en speedworkshops in Gastvrijheid. Het trainen van gastvrijheids-vaardigheden en het verhogen van het bewustzijn. Een gastvrije houding & gedrag en een gastvrij bedrijf als gevolg. Ook het ‘spreken op een podium’ is sinds kort aan haar arsenaal toegevoegd. Deze stap is klein omdat ze tijdens haar trainingen al vaak een cabaretière wordt genoemd. Met veel energie, enthousiasme en interactie bereikt ze dat uw klanten en gasten ook dat prettige welkome gevoel gaan ervaren. In ieder geval verhoogt ze uw bewustzijn op dit onderwerp en wat voor goeds het u kan brengen.

Gastvrijheid: in welk concreet gedrag vertaalt zich gastvrijheid eigenlijk? En hoe gastvrij ben jij eigenlijk? En jouw omgeving?

Bij Strikwerda Traint! gaat speciale aandacht uit naar klantgerichtheid en gastvrijheid, ook wel hospitality en hostmanship. Mijn diagnose begint bij uw praktijk, vanwaar ik mijn training opbouw. Ik zoom met u in.

10
Gemiddeld cijfer voor Lezing / interactieve workshop Hospitality
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
JGZ Kennemerland
10
Lezing / interactieve workshop Hospitality

"“Haar uitstraling, enthousiasme en de manier hoe ze presenteerde zorgde ervoor dat je naar haar bleef luisteren. Ze was bewegelijk en vroeg steeds om een interactie daardoor bleef ik erbij en was het boeiend om te kijken en luisteren. Vooral de ‘costumer journey & the emotional bank account’, ‘de knoppen, waaraan gedraaid moet worden’, ‘de verschillende behoeften en doelen’ en ‘het verband tussen loyale klanten en medewerkerstevredenheid’ vonden wij zeer interessant”." - 30-11-2016 13:27

"“Haar uitstraling, enthousiasme en de manier hoe ze presenteerde zorgde ervoor dat je naar haar bleef luisteren. Ze was bewegelijk en vroeg … alles lezen - 30-11-2016 13:27

Evelien, dank je wel. Ik waardeer dit enorm. Mooie dag! Nienke

- 30-11-2016 13:27
Nienke Strikwerda
Nienke Strikwerda
Trainer/coach NL leert door • DISC & Drijfveren & Talenten • teamcoaching • hospitality • retail coaching • spreker • dagvoorzitter
9,4

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.