De feel good-factor
Beschrijving
Met Studdy gaat er een wereld vol inspiratie, kennis en plezier voor je open!
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Met Studdy gaat er een wereld vol inspiratie, kennis en plezier voor je open!
Ontdek hoe je als bedrijf met een grote emotionele connectie op alle fronten beter scoort.
MEER ZOALS DIT
Vind je dit interessant? Klik voor meer op de serie Ondernemen en Werk bij dit boek.
OVER DIT BOEK
In de huidige digitale economie eisen mensen organisaties die eerlijk, transparant en duurzaam ondernemen. Dat geldt niet alleen voor de klanten, maar ook voor de mensen die er werken. Daarmee is feel good niet een zaak van de HR- of marketingafdeling alleen, het gaat dwars door het hele bedrijf heen, het is een integrale visie op bedrijfsvoering.
Met De Feel Good-factor propageert Esther Sluijs dat we 'feel good' moeten zien als een nieuw KPI die aangeeft hoe succesvol een bedrijf is. Bedrijven met een grote emotionele connectie scoren op alle fronten beter: meer winst, innovatiever en een hogere tevredenheidsscore bij klanten en medewerkers.
Dit luisterboek neemt emotie als uitgangspunt voor business succes én waarde creatie. Voor iedereen die het aandurft contact te leggen met zijn eigen emoties en de emoties van anderen. Want: Emotie = Business!
INTERESSES
• Emotie
• Feel-good
• Organisaties
• Emoties
• Purpose
• Succes
• Winst
COMPETENTIES
emotie;feel-good;organisaties;emoties;purpose;succes;winst
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.