Online cursus Commerciële vaardigheden - Klantbenadering

Type product
Logo van At Monday
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 At Monday heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 11 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

At Monday is Nederlands grootste aanbieder van online trainingen, leerlijnen en assessments. Op At Monday volg je niet alleen deze training, maar heb je onbeperkt toegang tot 530 trainingen en assessments, voor slechts €179,50 per jaar. 

Op At Monday heb je naast deze training ook onbeperkt toegang tot alle 530 andere trainingen, voor slechts €179,50 per jaar.

Verkoop via internet rukt op. Persoonlijke service blijkt hoe langer hoe meer het punt te zijn waarop winkels zich van de digitale markt kunnen onderscheiden. Daarom is er terecht veel aandacht voor een doeltreffende benadering van klanten. Maar wat is doeltreffend? Wat moet je precies weten om op een goede en overtuigende manier met je klanten om te gaan? Deze online cursus geeft op een praktische en direct toepasbare manier het antwoord op deze en vele andere vragen.

De online cursus 'Doeltreffende klantbenadering' gaat eerst in op de fijne puntjes van klantgericht h…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Commerciële vaardigheden, Sales management, NIMA A Sales, Commercieel medewerker en Commerciële economie.

At Monday is Nederlands grootste aanbieder van online trainingen, leerlijnen en assessments. Op At Monday volg je niet alleen deze training, maar heb je onbeperkt toegang tot 530 trainingen en assessments, voor slechts €179,50 per jaar. 

Op At Monday heb je naast deze training ook onbeperkt toegang tot alle 530 andere trainingen, voor slechts €179,50 per jaar.

Verkoop via internet rukt op. Persoonlijke service blijkt hoe langer hoe meer het punt te zijn waarop winkels zich van de digitale markt kunnen onderscheiden. Daarom is er terecht veel aandacht voor een doeltreffende benadering van klanten. Maar wat is doeltreffend? Wat moet je precies weten om op een goede en overtuigende manier met je klanten om te gaan? Deze online cursus geeft op een praktische en direct toepasbare manier het antwoord op deze en vele andere vragen.

De online cursus 'Doeltreffende klantbenadering' gaat eerst in op de fijne puntjes van klantgericht handelen en klantenbinding. Daarna komen de onmisbare acties van begroeten en observeren aan bod. Een afzonderlijk onderdeel is gewijd aan het herkennen van klantgedrag. Hoe je wel en hoe je beter niet een klant kunt aanspreken en de praktische principes van beleefdheid krijgen aandacht. Het zogenaamde 'inspringmoment' vormt het volgende onderdeel. Na een hoofdstuk over verschillende soorten vragen die je aan een klant kunt stellen, sluit deze online training af met praktische informatie over de diverse typen klanten die je in de winkel kunt krijgen.

Duur van de online cursus

De e-learning 'Doeltreffende klantbenadering' duurt ongeveer 35 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 1 week.

Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor iedereen die regelrecht betrokken is bij het persoonlijk te woord staan van klanten. Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Overtuigen en beïnvloeden, Op de behoeften en verwachtingen van de klant richten.

Lesmaterialen

De cursus 'Doeltreffende klantbenadering - Via een overtuigende manier van omgaan met klanten je omzet verhogen' bestaat uit: VideoCollege, E-Book, Begrippenlijst, Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP), Praktijkopdrachten, Communicatieopdracht, Leerjournaal, Samenvatting, Stappenplan benaderen klant.

Toetsing

De online cursus 'Doeltreffende klantbenadering - Via een overtuigende manier van omgaan met klanten je omzet verhogen' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard bij je loopbaanprofiel plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!

Tag: verkoop in de supermarkt

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.