Online cursus Commerciële vaardigheden - Klantbenadering

Type product
Logo van Studdy
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Studdy heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 43 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

𝗛𝗲𝘁 𝗦𝘁𝘂𝗱𝗱𝘆® 𝗰𝗼𝗻𝗰𝗲𝗽𝘁:

𝗠𝗲𝘁 𝗱𝗲𝘇𝗲 𝘁𝗿𝗮𝗶𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗲𝗯 𝗷𝗲 𝗱𝗶𝗿𝗲𝗰𝘁, 𝟭𝟮 𝗺𝗮𝗮𝗻𝗱𝗲𝗻, 𝗼𝗻𝗯𝗲𝗽𝗲𝗿𝗸𝘁 𝘁𝗼𝗲𝗴𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗼𝘁 𝗮𝗹𝗹𝗲 𝗹𝗲𝗲𝗿𝗺𝗶𝗱𝗱𝗲𝗹𝗲𝗻 𝗼𝗽 𝗦𝘁𝘂𝗱𝗱𝘆®.

𝗦𝘁𝘂𝗱𝗱𝘆® | 𝗮𝗹𝗹 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗮𝗻 𝗹𝗲𝗮𝗿𝗻!

Studdy® 🔹All you can learn🔹 500+ cursussen, audioboeken, kranten 🔹Certificaat🔹 24/7 PC, mobiel, tablet

Persoonlijke service blijkt hoe langer hoe meer het punt te zijn waarop winkels zich van de digitale markt kunnen onderscheiden. Daarom is er terecht veel aandacht voor een doeltreffende benadering van klanten. Maar wat is doeltreffend? Wat moet je precies weten om op een goede en overtuigende manier met je klanten om te gaan? Deze online cursus geeft op een praktische en direct toepasbare manier het antwoord op deze en vele andere vragen.

Doel van de cursus

De online cursus 'Doeltreffende klantbenadering' helpt je om goed en overtuigend met je klanten om te gaan. Met een goede benadering i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Commerciële vaardigheden, Sales management, NIMA A Sales, Commercieel medewerker en Commerciële economie.

𝗛𝗲𝘁 𝗦𝘁𝘂𝗱𝗱𝘆® 𝗰𝗼𝗻𝗰𝗲𝗽𝘁:

𝗠𝗲𝘁 𝗱𝗲𝘇𝗲 𝘁𝗿𝗮𝗶𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗲𝗯 𝗷𝗲 𝗱𝗶𝗿𝗲𝗰𝘁, 𝟭𝟮 𝗺𝗮𝗮𝗻𝗱𝗲𝗻, 𝗼𝗻𝗯𝗲𝗽𝗲𝗿𝗸𝘁 𝘁𝗼𝗲𝗴𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗼𝘁 𝗮𝗹𝗹𝗲 𝗹𝗲𝗲𝗿𝗺𝗶𝗱𝗱𝗲𝗹𝗲𝗻 𝗼𝗽 𝗦𝘁𝘂𝗱𝗱𝘆®.

𝗦𝘁𝘂𝗱𝗱𝘆® | 𝗮𝗹𝗹 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗮𝗻 𝗹𝗲𝗮𝗿𝗻!

Studdy® 🔹All you can learn🔹 500+ cursussen, audioboeken, kranten 🔹Certificaat🔹 24/7 PC, mobiel, tablet

Persoonlijke service blijkt hoe langer hoe meer het punt te zijn waarop winkels zich van de digitale markt kunnen onderscheiden. Daarom is er terecht veel aandacht voor een doeltreffende benadering van klanten. Maar wat is doeltreffend? Wat moet je precies weten om op een goede en overtuigende manier met je klanten om te gaan? Deze online cursus geeft op een praktische en direct toepasbare manier het antwoord op deze en vele andere vragen.

Doel van de cursus

De online cursus 'Doeltreffende klantbenadering' helpt je om goed en overtuigend met je klanten om te gaan. Met een goede benadering is het mogelijk om je omzet te verhogen.

Wat kan je of ken je na de cursus

  • Kennis van de theorie over klantgericht handelen en klantenbinding
  • De kunst van het begroeten en observeren
  • Herkennen van klantgedrag
  • Hoe een klant wel of niet aan te spreken
  • Kennis van de praktische principes van beleefdheid
  • Toepassen van het zogenaamde 'inspringmoment'
  • Kennis van diverse typen klanten

Duur en studiebelasting

De e-learning 'Doeltreffende klantbenadering' duurt ongeveer 35 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 1 week.

Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor iedereen die regelrecht betrokken is bij het persoonlijk te woord staan van klanten.

Vaardigheden

Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Overtuigen en beïnvloeden, Op de behoeften en verwachtingen van de klant richten.

Lesmaterialen

De cursus 'Doeltreffende klantbenadering' bestaat uit: VideoCollege, E-Book, Begrippenlijst, Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP), Praktijkopdrachten, Communicatieopdracht, Leerjournaal, Samenvatting, Stappenplan benaderen klant.

Toetsing

De online cursus 'Doeltreffende klantbenadering' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.