Eendaagse Training | Anti Agressie | Gemeenten
"De training is zeker aan te raden. De inhoud van de training was ruim voldoende. De trainer/acteur waren zeer goed. Met name de rollenspellen waren erg leerzaam. Daarnaast ook veel tips gehad! " - 13-06-2020 07:17
"De training is zeker aan te raden. De inhoud van de training was ruim voldoende. De trainer/acteur waren zeer goed. Met name de rollenspelle… alles lezen - 13-06-2020 07:17
Beschrijving
Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.
Deze anti-agressie training hebben wij speciaal ontwikkeld voor alle medewerkers die bij gemeenten werken. Werk jij op een KCC of aan de balie? Of ben je werkzaam binnen het Sociale Team en ga je ook op huisbezoek? Werk je bij Burgerzaken?
Dan is deze training voor jou geschikt. Wij zorgen ervoor dat er gelijkgestemde medewerkers per training worden ingedeeld.
Het klantcontact staat voorop en de klant is koning... Maar betekent dit ook dat je alles klakkeloos moet accepteren van de klant? Onze mening is dat je best mag corrigeren en regisseren, echter wel met behoud van de relatie.
Wij leren jou hoe je veilig en goed kunt reageren, zonder dat er klachten ontstaan. Wat kun je wel zeggen en…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.
Deze anti-agressie training hebben wij speciaal ontwikkeld voor alle medewerkers die bij gemeenten werken. Werk jij op een KCC of aan de balie? Of ben je werkzaam binnen het Sociale Team en ga je ook op huisbezoek? Werk je bij Burgerzaken?
Dan is deze training voor jou geschikt. Wij zorgen ervoor dat er gelijkgestemde medewerkers per training worden ingedeeld.
Het klantcontact staat voorop en de klant is koning... Maar betekent dit ook dat je alles klakkeloos moet accepteren van de klant? Onze mening is dat je best mag corrigeren en regisseren, echter wel met behoud van de relatie.
Wij leren jou hoe je veilig en goed kunt reageren, zonder dat er klachten ontstaan. Wat kun je wel zeggen en wat beter niet? In jouw groep zijn altijd medewerkers met een soortgelijke functie met dezelfde ervaringen. Zodat je zeker weet dat je raakvlakken met de andere deelnemers hebt.
We oefenen tijdens de training met letterlijke zinnen die je meteen kunt gebruiken in de praktijk. We trainen altijd in kleine groepen en in een warme sfeer. Zodat je na afloop van de training veilig en professioneel aan het werk kunt! Met de klant als koning en jij als professionele mediator van het gesprek.
"De training is zeker aan te raden. De inhoud van de training was ruim voldoende. De trainer/acteur waren zeer goed. Met name de rollenspellen waren erg leerzaam. Daarnaast ook veel tips gehad! " - 13-06-2020 07:17
"De training is zeker aan te raden. De inhoud van de training was ruim voldoende. De trainer/acteur waren zeer goed. Met name de rollenspelle… alles lezen - 13-06-2020 07:17
"Er werd goed rekening gehouden met “het nieuwe normaal” dus de afstand was voldoende en de trainer had ook aandacht voor hygiëne en regelmatig alles reinigen.
We hebben veel geoefend en de oefensituaties waren reëel. Ik zou deze training aanbevelen voor iedereen met klantcontacten!
Merel van Schaick
" - 09-06-2020 15:40
"Er werd goed rekening gehouden met “het nieuwe normaal” dus de afstand was voldoende en de trainer had ook aandacht voor hygiëne en regelmat… alles lezen - 09-06-2020 15:40
"Ik werk veel aan de telefoon en dacht eerst dat deze training mij niks zou brengen. Toch heb ik wel degelijk iets opgestoken want er wordt ook geoefend met telefoongesprekken.
Met echte telefoons en opname-mogelijkheid. De acteur gaf precies die antwoorden die ik dagelijks terug hoor van inwoners. Dus het leek net echt. En we hebben ook gelachen en dat vind ik ook belangrijk.
Al met al een waardevolle dag! Arnoud te Pas KCC
" - 09-06-2020 15:34
"Ik werk veel aan de telefoon en dacht eerst dat deze training mij niks zou brengen. Toch heb ik wel degelijk iets opgestoken want er wordt o… alles lezen - 09-06-2020 15:34
"Deze training kwam precies op het juiste moment. Onze Arbo-coordinator wees mij -als nieuwe medewerker- hierop.
Het is een hele praktische training met een acteur die geloofwaardig de verschillende situaties neerzet. Of ik er veel mee te maken heb weet ik nog niet maar het is een goede basis voor het veilig uitvoeren van mijn werk.
Ik kom veel bij inwoners thuis voor WMO-aanvragen, dus ik denk dat ik het wel goed kan gebruiken. Ik ben erg tevreden. Maarten de Hoog.
" - 26-05-2020 09:56
"Deze training kwam precies op het juiste moment. Onze Arbo-coordinator wees mij -als nieuwe medewerker- hierop. Het is een hele praktische … alles lezen - 26-05-2020 09:56
"Ik heb deze training als heel erg prettig ervaren. Voor mij was het onderwerp agressie niet nieuw, maar ik heb toch veel opgestoken. Ik weet nu wat inwoners juist kwader kan maken en wat goed helpt om dat te voorkomen. Wat ik moet doen om de situatie niet uit de hand te laten lopen, heb ik nu duidelijk gekregen." - 16-08-2019 18:34
"Ik heb deze training als heel erg prettig ervaren. Voor mij was het onderwerp agressie niet nieuw, maar ik heb toch veel opgestoken. Ik weet… alles lezen - 16-08-2019 18:34
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.