Online | Eendaagse Training | Anti Agressie | Kleine groep
Beschrijving
Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.
Deze anti-agressie training hebben wij speciaal ontwikkeld voor alle medewerkers die klantcontact hebben.
Het klantcontact staat voorop en de klant is koning... Maar betekent dit ook dat je alles klakkeloos moet accepteren van de klant? Onze mening is dat je best mag corrigeren en regisseren, echter wel met behoud van de relatie.
Wij leren jou hoe je veilig en goed kunt reageren, zonder dat er klachten ontstaan. Wat kun je wel zeggen en wat beter niet? In jouw groep zijn altijd medewerkers met een soortgelijke functie met dezelfde ervaringen. Zodat je zeker weet dat je raakvlakken met de andere deelnemers hebt.
We oefenen tijdens de training met letterlijke zinnen die je meteen kunt gebru…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.
Deze anti-agressie training hebben wij speciaal ontwikkeld voor alle medewerkers die klantcontact hebben.
Het klantcontact staat voorop en de klant is koning... Maar betekent dit ook dat je alles klakkeloos moet accepteren van de klant? Onze mening is dat je best mag corrigeren en regisseren, echter wel met behoud van de relatie.
Wij leren jou hoe je veilig en goed kunt reageren, zonder dat er klachten ontstaan. Wat kun je wel zeggen en wat beter niet? In jouw groep zijn altijd medewerkers met een soortgelijke functie met dezelfde ervaringen. Zodat je zeker weet dat je raakvlakken met de andere deelnemers hebt.
We oefenen tijdens de training met letterlijke zinnen die je meteen kunt gebruiken in de praktijk. We trainen altijd in kleine groepen en in een warme sfeer. Ook als je geen ervaring hebt met online training, zorgen wij ervoor dat je je op je gemak voelt. Na afloop van de training kun jij nog veiliger en professioneler aan het werk! Met de klant als koning en jij als professionele mediator van het gesprek.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.