Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Sunny Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 Sunny Training heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 48 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,7
Gemiddeld cijfer voor Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie
Gebaseerd op 9 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Hermiene Blokland
Acceptant
8
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"Goed ingaand op de problemen waar iedereen mee zat. Het was plezierig. Mijn heeft het heel erg geholpen. Ik ga er zeker wat aan hebben. Ze hebben me heel.erg geholpen" - 07-11-2020 11:47

"Goed ingaand op de problemen waar iedereen mee zat. Het was plezierig. Mijn heeft het heel erg geholpen. Ik ga er zeker wat aan hebben. Ze h… alles lezen - 07-11-2020 11:47

Startdata en plaatsen

placeDatum in overleg
nov. 2020
check_circle Startgarantie
placeDatum in overleg
dec. 2020
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.

Deze training is voor jou als je veel klanten aan de telefoon te woord staat.

In deze training houden we de geldende etiquette tegen het licht van de praktijk. Welke afspraken zijn er binnen de organisatie over het afhandelen van de telefoongesprekken en hoe past je de vaardigheden toe, die er worden verwacht? Welke intonatie en welke woorden komen goed van pas tijdens de telefoongesprekken? Hoe begin je een gesprek, hoe hou je een gesprek gaande en hoe beëindig je een gesprek op beleefde wijze? Welke communicatiestijl is wenselijk aan de telefoon en op welke wijze hou je de regie? Het eerste contact met de klant is vaak een telefoongesprek en daarom zijn de medewerkers aan de telefoon als …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.

Deze training is voor jou als je veel klanten aan de telefoon te woord staat.

In deze training houden we de geldende etiquette tegen het licht van de praktijk. Welke afspraken zijn er binnen de organisatie over het afhandelen van de telefoongesprekken en hoe past je de vaardigheden toe, die er worden verwacht? Welke intonatie en welke woorden komen goed van pas tijdens de telefoongesprekken? Hoe begin je een gesprek, hoe hou je een gesprek gaande en hoe beëindig je een gesprek op beleefde wijze? Welke communicatiestijl is wenselijk aan de telefoon en op welke wijze hou je de regie? Het eerste contact met de klant is vaak een telefoongesprek en daarom zijn de medewerkers aan de telefoon als het ware Het Visitekaartje van de organisatie.

Tijdens deze training krijg je handzame en klantgerichte tips voor telefoongesprekken. We werken met praktijkgerichte casuïstiek. Zo zei een medewerker tijdens de training dat ze zich geen raad wist met klanten die “maar bleven doordrammen”. Deze medewerker werkte bij een gemeente aan de receptie in een grote ontvangsthal. Tijdens de training gaven we haar inzicht in hoe ze normaliter reageerde op dit gedrag en welke vaardigheden ze effectiever kon inzetten tijdens de telefoongesprekken. Telefoneren wordt vaak gezien als iets vanzelfsprekends, maar daarmee zijn wij van Sunny Training het niet eens. Het is juist een grote kunst om, dag in dag uit, een stralend visitekaartje te zijn aan de telefoon!

8,7
Gemiddeld cijfer voor Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie
Gebaseerd op 9 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Hermiene Blokland
Acceptant
8
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"Goed ingaand op de problemen waar iedereen mee zat. Het was plezierig. Mijn heeft het heel erg geholpen. Ik ga er zeker wat aan hebben. Ze hebben me heel.erg geholpen" - 07-11-2020 11:47

"Goed ingaand op de problemen waar iedereen mee zat. Het was plezierig. Mijn heeft het heel erg geholpen. Ik ga er zeker wat aan hebben. Ze h… alles lezen - 07-11-2020 11:47

starstarstarstar_halfstar_border
Kay Marks
Acceptant TCE
7
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"Duidelijk en transparant. Goede handvatten. Persoonlijke oplossingen. (Geen standaard) Leerzaam en toepasbaar. Wel een relatief korte opleiding. Kan dus een dag programma van gemaakt worden. Of misschien 2 dagen. Aardige trainers." - 07-11-2020 11:46

"Duidelijk en transparant. Goede handvatten. Persoonlijke oplossingen. (Geen standaard) Leerzaam en toepasbaar. Wel een relatief korte opleid… alles lezen - 07-11-2020 11:46

Terry de Mello
starstarstarstarstar_half
Terry de Mello
General Manager
9
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"Zeer goede training, praktijkgericht met goede acteurs.Tips en trics voor de praktijk. Kleine groep dus veel individuele aandacht
Bedankt voor de training Ben, Miriam en Martine.goede faciliteiten tijdens de training, lunch en drinken
" - 07-11-2020 09:47

"Zeer goede training, praktijkgericht met goede acteurs.Tips en trics voor de praktijk. Kleine groep dus veel individuele aandacht Bedankt v… alles lezen - 07-11-2020 09:47

starstarstarstarstar
Ronny Pellekaan
Acceptant
10
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"De training was super helpvol en heeft mij zeer geholpen aan mijn dagelijkse communicatie binnen de firma. Ook heeft de training bijgedragen aan optimale communicatie intern. De overige acteurs hebben hun bijdrage zeer goed geleverd aan het begrijpen en uitleggen." - 07-11-2020 09:46

"De training was super helpvol en heeft mij zeer geholpen aan mijn dagelijkse communicatie binnen de firma. Ook heeft de training bijgedragen… alles lezen - 07-11-2020 09:46

starstarstarstarstar
Adwin Vissers
Acceptant
10
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"Weer een ervaring rijker. Zeer nuttige informatie.
Zeker de moeite waard om te volgen. Miriam is een top trainer. Samen met Martine en Ben. En oja de lunch was ook goed. " - 07-11-2020 09:46

"Weer een ervaring rijker. Zeer nuttige informatie. Zeker de moeite waard om te volgen. Miriam is een top trainer. Samen met Martine en Ben.… alles lezen - 07-11-2020 09:46

starstarstarstarstar_border
Marcel Bothof
Acceptatie
8
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"Ben me ervan bewust dat ik meer emotie in een gesprek moet leggen. Altijd beginnen met een warm welkom dan sta je al 1 nul voor. En samenvatten om een gesprek naar je toe te trekken (lsd)" - 07-11-2020 09:43

"Ben me ervan bewust dat ik meer emotie in een gesprek moet leggen. Altijd beginnen met een warm welkom dan sta je al 1 nul voor. En samenva… alles lezen - 07-11-2020 09:43

starstarstarstarstar_border
Anoniem
receptionist
8
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"Deze telefoontraining heb ik zelf uitgekozen omdat ik merkte dat ik moeite had om klachten serieus te nemen. Er bellen elke dag veel klanten naar ons bedrijf en in de vervoersbranche zijn mensen niet snel tevreden. Als telefonist krijg je daarom best veel over je heen. In de training heb ik vooral geleerd om de emoties van passagiers te benoemen en centraal te stellen, Ik merk dat ik er in de dagelijkse praktijk veel baat bij heb. Dank je wel Miriam, het was een zinvolle dag! Richard Groe, telefonist" - 15-04-2020 13:50

"Deze telefoontraining heb ik zelf uitgekozen omdat ik merkte dat ik moeite had om klachten serieus te nemen. Er bellen elke dag veel klanten… alles lezen - 15-04-2020 13:50

starstarstarstarstar
Klaas Dusselaar
Receptionist
10
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"Als receptionist krijg je elke dag veel vragen. Ik weet door de training beter hoe ik daar korter en bondiger antwoord op kan geven. Je wilt toch klantvriendelijk zijn en de goede antwoorden geven. Ik heb er veel van opgestoken." - 16-08-2019 17:19

"Als receptionist krijg je elke dag veel vragen. Ik weet door de training beter hoe ik daar korter en bondiger antwoord op kan geven. Je wilt… alles lezen - 16-08-2019 17:19

starstarstarstarstar_border
Sil Keizer
Receptionist
8
Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

"Was echt een supertraining, ik kan niet anders zeggen. Heb er veel van geleerd. Lekkere lunch ook en prima hotel met ruime trainingszaal in Arnhem. Het was een kleine groep waardoor ik me snel op m’n gemak voelde. We hebben heel veel geoefend waardoor ik het snel eigen kon maken. Dank je wel Sunny!" - 16-08-2019 15:51

"Was echt een supertraining, ik kan niet anders zeggen. Heb er veel van geleerd. Lekkere lunch ook en prima hotel met ruime trainingszaal in … alles lezen - 16-08-2019 15:51

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Sunny Training, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.