Superpromoter Academy (training klant- en medewerker enthousiasme)

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Superpromoter Academy

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Rotterdam
9 mrt. 2020 tot 10 mrt. 2020

Beschrijving

De Superpromoter Academy is in het leven geroepen om kennis over dynamiek van enthousiasme te verspreiden. Enthousiasme is een woord dat zowel privé als professioneel veelvuldig wordt gebruikt. Toch wordt er nog niet of nauwelijks op gestuurd. Terwijl blijkt dat enthousiaste medewerkers en klanten verantwoordelijk zijn voor het succes van een organisatie. Tijdens de tweedaagse opleiding wordt wetenschappelijke kennis uit de positieve, psychologie en neurologie gecombineerd met praktijkcases. De relatie wordt gelegd met Customer Experience (CX), marketing, NPS, klantgerichtheid, social Media, storytelling, strategie en medewerkermotivatie.

De training wordt gegeven door Rijn Vogelaar. Voorma…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

De Superpromoter Academy is in het leven geroepen om kennis over dynamiek van enthousiasme te verspreiden. Enthousiasme is een woord dat zowel privé als professioneel veelvuldig wordt gebruikt. Toch wordt er nog niet of nauwelijks op gestuurd. Terwijl blijkt dat enthousiaste medewerkers en klanten verantwoordelijk zijn voor het succes van een organisatie. Tijdens de tweedaagse opleiding wordt wetenschappelijke kennis uit de positieve, psychologie en neurologie gecombineerd met praktijkcases. De relatie wordt gelegd met Customer Experience (CX), marketing, NPS, klantgerichtheid, social Media, storytelling, strategie en medewerkermotivatie.

De training wordt gegeven door Rijn Vogelaar. Voormalig CEO van Blauw Research en auteur van o.a. "De Superpromoter" & "De Enthousiasme Trilogie; Flame, Flow, Flood". Hij doet promotie onderzoek naar "enthousiasme" aan de Universiteit Leiden. 

De training is bedoelt voor iedereen die enthousiasme bij klanten, collega’s of zichzelf wil aanwakkeren. De kosten zijn inclusief hotelovernachting en kookworkshop. 

De Superpromoter Academy is in het leven geroepen om kennis en vaardigheden over dynamiek van enthousiasme te vergaren, te delen en te activeren.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Superpromoter Academy, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.