Klantgericht communiceren

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Tijs Metternich+11
Startdatum en plaats

Klantgericht communiceren

Supertrainer
Logo van Supertrainer
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Supertrainer heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 485 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Opleiding & Onderwijs.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht communiceren
Gebaseerd op 22 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Myrte Pakasi
10
Coachingsvaardigheden

"Het was echt een hele leuke training over coachingsvaardigheden. Er was veel afwisseling tussen theorie en praktijk en Lotte was daarbij ook erg enthousiast. Ze kon alles erg boeiend en duidelijk uitleggen" - 01-04-2025 08:55

"Het was echt een hele leuke training over coachingsvaardigheden. Er was veel afwisseling tussen theorie en praktijk en Lotte was daarbij ook… alles lezen - 01-04-2025 08:55

Startdata en plaatsen

computer Online: Alkmaar
apr. 2025
check_circle Startgarantie
placeAlkmaar
apr. 2025
check_circle Startgarantie
computer Online: Almere/Lelystad
apr. 2025
check_circle Startgarantie
placeAlmere/Lelystad
apr. 2025
check_circle Startgarantie
placeAlphen aan de Rijn
apr. 2025
check_circle Startgarantie
computer Online: Alphen aan de Rijn
apr. 2025
check_circle Startgarantie
computer Online: Amersfoort
apr. 2025
check_circle Startgarantie
placeAmersfoort
apr. 2025
check_circle Startgarantie
computer Online: Amsterdam
apr. 2025
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
apr. 2025
check_circle Startgarantie
computer Online: Apeldoorn
apr. 2025
check_circle Startgarantie
placeApeldoorn
apr. 2025
check_circle Startgarantie
placeArnhem
apr. 2025
check_circle Startgarantie
computer Online: Arnhem
apr. 2025
check_circle Startgarantie
computer Online: Assen
apr. 2025
check_circle Startgarantie
placeAssen
apr. 2025
check_circle Startgarantie
computer Online: Breda
apr. 2025
check_circle Startgarantie
placeBreda
apr. 2025
check_circle Startgarantie
placeDelft
apr. 2025
check_circle Startgarantie
computer Online: Delft
apr. 2025
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Praktische training - Aangepast op jouw behoeften - Door heel Nederland

In gesprekken met klanten is goede communicatie de sleutel tot succes. Het verkrijgen van de juiste informatie om de behoefte van de klant te achterhalen, de pijn boven tafel zien te krijgen die jij voor de klant kan oplossen en zelfverzekerdheid uitstralen zodat een ander je vertrouwd. Allemaal onderwerpen die tijdens deze training aan bod komen. Je gesprekken krijgen structuur en je weet op een sterke manier je punt te maken, zowel door gebruik te maken van gesprekstechnieken als non-verbale communicatie. 

Deze training is afgestemd op jouw behoeften en wordt individueel gegeven. We bekijken jouw situatie en niveau en passen ons programma op jou aan. Jij bent uniek en hebt waarschijnlijk …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Praktische training - Aangepast op jouw behoeften - Door heel Nederland

In gesprekken met klanten is goede communicatie de sleutel tot succes. Het verkrijgen van de juiste informatie om de behoefte van de klant te achterhalen, de pijn boven tafel zien te krijgen die jij voor de klant kan oplossen en zelfverzekerdheid uitstralen zodat een ander je vertrouwd. Allemaal onderwerpen die tijdens deze training aan bod komen. Je gesprekken krijgen structuur en je weet op een sterke manier je punt te maken, zowel door gebruik te maken van gesprekstechnieken als non-verbale communicatie. 

Deze training is afgestemd op jouw behoeften en wordt individueel gegeven. We bekijken jouw situatie en niveau en passen ons programma op jou aan. Jij bent uniek en hebt waarschijnlijk nét iets anders nodig dan een ander. Vraagstukken die we in de training beantwoorden zijn bijvoorbeeld: Hoe vertel ik datgene wat ik wil op een duidelijke manier? Hoe ontstaan miscommunicaties? Hoe zorg ik voor een gevoel van controle en rust bij mezelf? En hoe zorg ik dat ik meer structuur in gesprekken krijg? In het vrijblijvende intakegesprek vragen we naar de specifieke vragen die jij hebt. Deze nemen we mee in het programma.

De training is praktisch ingesteld. Je krijgt tools en handvatten die helpen in situaties waar je tegenaan loopt. We delen de training het liefst op in kortere sessies. Zo heb je tussendoor tijd om te oefenen en aan de slag te gaan met de geleerde stof. Daarbij heb je nog een telefonisch contactmoment met de trainer waarin je kan bespreken hoe het gaat. Zo bouwen we stukje voor stukje, in plaats van dat we je in 1x overspoelen met alle nieuwe informatie.

Daarbij krijg je van ons een hand-out waarin je de inhoud van de training nog eens kan doorlezen en je eigen persoonlijke plan van aanpak waarin jouw leerdoelen en de weg daarnaartoe beschreven staat. We kunnen je daarnaast helpen bij het opzetten van een structuur in je organisatie over hoe goed te werken op afstand. 

Benieuwd geworden? Vraag dan nu de gratis brochure aan en laat je e-mailadres en/of telefoonnummer achter. Of schijf je meteen in. Dan neemt Supertrainer z.s.m. contact met je op om de training vorm te geven. Liever incompany voor een groep? Dat kan ook, dan schrijven wij een voorstel op maat.

Voor wie?

Professionals, leidinggevenden en iedereen die te maken heeft met communicatie met klanten

Resultaat

Na de training beschik je over tools en handvatten om op een zelfverzekerde en effectieve manier te communiceren.

Werkwijze van Supertrainer

  1. Intakegesprek (vrijblijvend)
    Jij krijgt de beste training als die is afgestemd op jouw behoeften. Daarom brengen we samen jouw situatie in kaart. Dat kan telefonisch en duurt maximaal 30 minuten. Tegelijkertijd kan jij ook alles aan ons vragen om zo te beslissen of we bij je passen.
  2. Persoonlijke brochure (vrijblijvend)
    Na het intakegesprek krijg je binnen enkele dagen jouw persoonlijke brochure. Daarin kan je het inhoudelijk programma vinden samen met informatie over ons, onze werkwijze en referenties.
  3. Training
    Korte sessies die praktisch ingesteld zijn. Bij jou op locatie of bij ons, wat jij het prettigst vindt. Van het drielandenpunt tot Terschelling.
  4. Support
    Na de training blijft Supertrainer voor je klaarstaan. Je krijgt een hand-out en persoonlijk actieplan. Daarnaast mag je gebruik blijven maken van ons, we beantwoorden elke vraag voor je en je mag ons altijd bellen. Ook bellen wij jou zo nu en dan eens op om te vragen hoe het gaat. We willen namelijk dat je blijvend tevreden bent met de training.

Vragen aan Supertrainer?
Heb je een vraag die nog niet is beantwoord? Vraag dan de gratis brochure aan. Zo kunnen we contact met je opnemen en je verder helpen. Hopelijk tot snel!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht communiceren
Gebaseerd op 22 ervaringen
starstarstarstarstar
Myrte Pakasi
10
Coachingsvaardigheden

"Het was echt een hele leuke training over coachingsvaardigheden. Er was veel afwisseling tussen theorie en praktijk en Lotte was daarbij ook erg enthousiast. Ze kon alles erg boeiend en duidelijk uitleggen" - 01-04-2025 08:55

"Het was echt een hele leuke training over coachingsvaardigheden. Er was veel afwisseling tussen theorie en praktijk en Lotte was daarbij ook… alles lezen - 01-04-2025 08:55

starstarstarstarstar
Ode Wolters
Senior Adviseur
10
Klantgericht communiceren

"Tijs heeft een bijzonder talent om het serieuze luchtig te maken en het luchtige serieus. Dat maakt hem voor mij een hele prettige coach. Alsof je gewoon een middag zit te filosoferen over dingen en hoe ze gaan, onderweg ongemerkt wat routes verkent en aan het einde van de middag ineens hey, dit inzicht maakt dat ik er net anders over denk en dus ook anders kan handelen. Mooi." - 02-11-2023 18:58

"Tijs heeft een bijzonder talent om het serieuze luchtig te maken en het luchtige serieus. Dat maakt hem voor mij een hele prettige coach. Al… alles lezen - 02-11-2023 18:58

starstarstarstarstar
Nathan Pandazopoulos
10
Klantgericht communiceren

"To be able to have sessions online with Tijs was really helpful. I travel a lot and I was looking for a flexible training in coaching skills to improve my communication. Fortunately I knew Supertrainer because of my travels and everything went very smoothly. I enjoyed the practical way of training and working with real cases." - 27-10-2023 22:05

"To be able to have sessions online with Tijs was really helpful. I travel a lot and I was looking for a flexible training in coaching skills… alles lezen - 27-10-2023 22:05

starstarstarstarstar
Rico America
10
Coachingsvaardigheden

"Goede training afgerond! De lesstof was heel erg interessant en er werd duidelijk gecommuniceerd. Ik zou deze training zeker aanraden, en grote kans dat ik dit vaker ga doen. Ook een hele fijne trainer, credits naar Gideon!" - 25-10-2023 08:58

"Goede training afgerond! De lesstof was heel erg interessant en er werd duidelijk gecommuniceerd. Ik zou deze training zeker aanraden, en gr… alles lezen - 25-10-2023 08:58

starstarstarstarstar
Sadji Azim
Technicus engineer
10
Coachingsvaardigheden

"Ik heb onlangs de trainingen van Gideon gevolgd om mijn communicatievaardigheden te verbeteren, en ik ben absoluut onder de indruk. Gideon heeft een uitzonderlijk talent voor het overbrengen van complexe concepten op een begrijpelijke en toegankelijke manier. Zijn trainingen zijn praktisch, boeiend en hebben mijn communicatievaardigheden aanzienlijk versterkt. Ik had persoonlijk veel moeite met luisteren tijden meetings, en vergat soms belangrijke onderdelen die er besproken werden. Maar door technieken zoals ‘samenvatten’ heb ik mezelf daar nu in verbeterd!" - 18-10-2023 10:46

"Ik heb onlangs de trainingen van Gideon gevolgd om mijn communicatievaardigheden te verbeteren, en ik ben absoluut onder de indruk. Gideon h… alles lezen - 18-10-2023 10:46

starstarstarstarstar
Solaiman Ait layachi
Business development manager
10
Coachingsvaardigheden

"Wat een prettige maar voornamelijk waardevolle training. Ik heb zelf soms het probleem dat ik overpraat, Gideon heeft niet alleen goed gezocht naar het onderliggende probleem, maar heeft ook hele praktische tips gegeven om zo direct te Kunnen verbeteren! Zeker aanrader!!" - 17-10-2023 19:03

"Wat een prettige maar voornamelijk waardevolle training. Ik heb zelf soms het probleem dat ik overpraat, Gideon heeft niet alleen goed gezoc… alles lezen - 17-10-2023 19:03

Kariem Hamad
starstarstarstarstar
Kariem Hamad
Business Engineer
10
Klantgericht communiceren

"Geweldige training gehad van een geweldige coach. Heb veel bijgeleerd van deze training wat ik van tevoren niet had gedacht. Ik ben enorm positief verrast. Ik beveel Gideon van der Lee zeker aan!" - 17-10-2023 13:39

"Geweldige training gehad van een geweldige coach. Heb veel bijgeleerd van deze training wat ik van tevoren niet had gedacht. Ik ben enorm po… alles lezen - 17-10-2023 13:39

Claudia Ramona Ionescu
starstarstarstarstar
Claudia Ramona Ionescu
Store Manager
10
Klantgericht communiceren

"Echt leerzam, veel tips.
Veel oefenen in praktijk. Het maakt het nu makkelijker en duidelijker, ik kan nu zoveel beter mensen luisteren, en niet Allen met mijn ogen. Echt LUISTEREN EN daarna praten.
Super bedankt Gideon " - 19-06-2023 18:21

"Echt leerzam, veel tips. Veel oefenen in praktijk. Het maakt het nu makkelijker en duidelijker, ik kan nu zoveel beter mensen luisteren, en… alles lezen - 19-06-2023 18:21

Claudia Ramona Ionescu
starstarstarstarstar
Claudia Ramona Ionescu
Store Manager
10
Klantgericht communiceren

"Echt leerzam, veel tips gelerd. Het workshop naar de teorie, maakt allees nog duidelijker en makkelijker I praktijk te zetten.
Nu heb ik een antwoord voor rlke obstakels.

Super bedankt " - 19-06-2023 18:12

"Echt leerzam, veel tips gelerd. Het workshop naar de teorie, maakt allees nog duidelijker en makkelijker I praktijk te zetten. Nu heb ik e… alles lezen - 19-06-2023 18:12

starstarstarstar_halfstar_border
Petit
7
Klantgericht communiceren

"De introductie van wanneer je het model toepast had uitgebreider behandeld kunnen worden wat mij betreft. Ik denk dat de interactie met de deelnemers die nu niet iets inbrachten meer op gang gebracht had kunnen worden. De afwisselende werkvormen in de digitale sessie vond ik prettig." - 06-03-2023 20:20

"De introductie van wanneer je het model toepast had uitgebreider behandeld kunnen worden wat mij betreft. Ik denk dat de interactie met de d… alles lezen - 06-03-2023 20:20

starstarstarstar_halfstar_border
F Olyerhoek
Meewerkend voorman
7
Klantgericht communiceren

"Een mooi nieuw inzicht gekregen en erg overzichtelijk ook voor coachee. Dit gaat mij zeker helpen om een overzicht te kunnen scheppen en in overleg met coachee in kleine stapjes verder te kunnen komen." - 06-03-2023 20:19

"Een mooi nieuw inzicht gekregen en erg overzichtelijk ook voor coachee. Dit gaat mij zeker helpen om een overzicht te kunnen scheppen en in … alles lezen - 06-03-2023 20:19

Claudia Ramona Ionescu
starstarstarstarstar_half
Claudia Ramona Ionescu
Store Manager
9
Klantgericht communiceren

"duidelijk, leerzam, veel tips, leuke mensen , interessante quiz en interessante methode om te gebruiken.
Deze helpen om een betere coach te worden en presteren en het beste uit zichzelf halen." - 06-03-2023 20:18

"duidelijk, leerzam, veel tips, leuke mensen , interessante quiz en interessante methode om te gebruiken. Deze helpen om een betere coach t… alles lezen - 06-03-2023 20:18

starstarstarstarstar
Martin Kortekaas
10
Klantgericht communiceren

"Goede training over "Sterker door obstakels, veel geleerd. Duidelijk uitgelegd, mogelijkheid tot vragen stellen tussendoor. Quiz aan het eind is ook een mooie toevoeging. Inmiddels al enkele cursussen van Gideon gevolgd." - 06-03-2023 20:18

"Goede training over "Sterker door obstakels, veel geleerd. Duidelijk uitgelegd, mogelijkheid tot vragen stellen tussendoor. Quiz aan het ein… alles lezen - 06-03-2023 20:18

starstarstarstarstar_half
P dieleman
9
Klantgericht communiceren

"Interessant onderwerp, goede voorbeelden gegeven, over het algemeen duidelijk uitgelegd. Wat beter kon is wellicht een kleine korte pauze. Ook miste ik een klein beetje de toepasbaarheid, met name van het invuldocument wat je aan de hand van de Bateson Niveau;s kan maken." - 06-03-2023 20:14

"Interessant onderwerp, goede voorbeelden gegeven, over het algemeen duidelijk uitgelegd. Wat beter kon is wellicht een kleine korte pauze. O… alles lezen - 06-03-2023 20:14

starstarstarstarstar_border
Cindy Bhairosingh
8
Klantgericht communiceren

"Hele fijne en gestructureerde webinar. Goed te volgen en leuk dat er ook een gezamelijke oefening in verwerkt is. Er wordt ook goed aandacht bestaan aan vragen en deze worden helder en duidelijk beantwoord" - 06-03-2023 20:14

"Hele fijne en gestructureerde webinar. Goed te volgen en leuk dat er ook een gezamelijke oefening in verwerkt is. Er wordt ook goed aandacht… alles lezen - 06-03-2023 20:14

starstarstarstarstar
Arne L
Medewerker gemeente
10
Klantgericht communiceren

"Tijs weet wel hoe hij dit doen moet. Zeer leuke en levendige manier van overbrengen. Ik kan deze echt iedereen aanraden. Vanaf moment 1 heeft hij je te pakken en de training vliegt zo voorbij." - 12-12-2022 14:25

"Tijs weet wel hoe hij dit doen moet. Zeer leuke en levendige manier van overbrengen. Ik kan deze echt iedereen aanraden. Vanaf moment 1 heef… alles lezen - 12-12-2022 14:25

starstarstarstarstar_border
Joëlle van Kampen
Teamleider kassa-afdeling supermarkt
8
Klantgericht communiceren

"Gideon brengt informatie op een leuke manier over. Hij is duidelijk en weet waar hij het over heeft. Met testjes en oefeningen maakt hij de sessie speels waardoor je je aandacht er steeds bij wil houden. Je neemt Gideon zijn informatie en advies daardoor makkelijk over." - 05-12-2022 20:54

"Gideon brengt informatie op een leuke manier over. Hij is duidelijk en weet waar hij het over heeft. Met testjes en oefeningen maakt hij de … alles lezen - 05-12-2022 20:54

starstarstarstarstar
Edwin Kompazio
Junior Accountmanager
10
Klantgericht communiceren

"Leerzame manier van doen en inspirerende woorden! Gideon nam goed de tijd om te luisteren waarom ik me had ingeschreven en wat we beide konde inbrengen in de training. Bedankt!" - 05-12-2022 16:00

"Leerzame manier van doen en inspirerende woorden! Gideon nam goed de tijd om te luisteren waarom ik me had ingeschreven en wat we beide kond… alles lezen - 05-12-2022 16:00

starstarstarstarstar
jimmy J
werknemer
10
Klantgericht communiceren

"Het was een fijne training. Gideon is open rustig en eerlijk. Hij weet leuke activiteiten te bedenken waar door je bewuster wordt van je zelf. Ik heb in ieder geval veel geleerd en wil graag vaker trainingen van Gideon. Ik vind de energy altijd belangrijk en bij Gideon zit dat wel goed ! op naar de" - 05-12-2022 14:27

"Het was een fijne training. Gideon is open rustig en eerlijk. Hij weet leuke activiteiten te bedenken waar door je bewuster wordt van je zel… alles lezen - 05-12-2022 14:27

starstarstarstarstar
Ramon
10
Klantgericht communiceren

"Ik heb Gideon z’n training als zeer informatief en vermakend ervaren. Gideon weet op een heldere en duidelijke manier uit te leggen en de informatie over te brengen. De sessie was zeer nuttig!" - 05-12-2022 13:01

"Ik heb Gideon z’n training als zeer informatief en vermakend ervaren. Gideon weet op een heldere en duidelijke manier uit te leggen en de in… alles lezen - 05-12-2022 13:01

Tijs Metternich
Tijs Metternich
Supertrainer
9,8
Ruud Van Oorschot
Ruud Van Oorschot
Supertrainer
9,8
Zjoske Kanters
Zjoske Kanters
Supertrainer
9,7
Cindy Boom-Wolf
Cindy Boom-Wolf
Trainer, Coach
9,7
Gideon van der Lee
Gideon van der Lee
Trainen op jouw behoefte.
9,4
Sebastiaan Nieuwland
Sebastiaan Nieuwland
Trainer, coach, docent & all round inspirational Human. 
9,8
Anne Boin
Trainer en Coach
10

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Supertrainer, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.