Excellente service @ Hotel Okura Amsterdam
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Ontdek service op het hoogste niveau bij Hotel Okura Amsterdam!
- Hoe lever je excellente service aan je klanten?
- Hoe maak je ambassadeurs van klanten?
- Wat kunnen we leren van de absolute top in gastvrijheid en service?
- Wat is er nodig om constant te werken aan een steeds betere beleving?
Sydney Brouwer en Hotel Okura Amsterdam slaan de handen ineen om hét trainingsprogramma van Nederland aan te bieden op het gebied van service. In deze ééndaagse training worden deelnemers ondergedompeld in de 5-sterren wereld van Hotel Okura Amsterdam. Ze ervaren hoe het is om geweldige service te krijgen, hoe je het geeft en gaan ook daadwerkelijk aan de slag in dit iconische Amsterdamse hotel!
Het g…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ontdek service op het hoogste niveau bij Hotel Okura Amsterdam!
- Hoe lever je excellente service aan je klanten?
- Hoe maak je ambassadeurs van klanten?
- Wat kunnen we leren van de absolute top in gastvrijheid en service?
- Wat is er nodig om constant te werken aan een steeds betere beleving?
Sydney Brouwer en Hotel Okura Amsterdam slaan de handen ineen om
hét trainingsprogramma van Nederland aan te bieden op het gebied
van service. In deze ééndaagse training worden deelnemers
ondergedompeld in de 5-sterren wereld van Hotel Okura Amsterdam. Ze
ervaren hoe het is om geweldige service te krijgen, hoe je het
geeft en gaan ook daadwerkelijk aan de slag in dit iconische
Amsterdamse hotel!
Het geheim van Hotel Okura Amsterdam is de Omotenashi
filosofie. Japanse gastvrijheid. Leer hoe deze filosofie je op een
hele andere manier naar je klanten en gastvrijheid laat kijken.
Daarnaast krijgen deelnemers ook een kijkje achter de schermen. In het Twee Sterren restaurant Ciel Blue en één van de grootste suites van Amsterdam, zie je hoe de Omotenashi filosofie tot in de kleinste details is toegepast.
De dag wordt begeleid door Sydney Brouwer, veelgevraagd spreker en auteur op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. Hij neemt je deze dag mee in zijn baanbrekende Six Star Service filosofie waarmee jij een onvergetelijke indruk op je klanten kan maken.
Laat je inspireren door de top op het gebied van klantgerichtheid, klantbeleving en gastvrijheid.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.