Excellente service @ Hotel Okura Amsterdam

Tijdsduur
Trainer
Sydney Brouwer

Excellente service @ Hotel Okura Amsterdam

Sydney Brouwer
Logo van Sydney Brouwer

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Ontdek service op het hoogste niveau bij Hotel Okura Amsterdam!

  • Hoe lever je excellente service aan je klanten?
  • Hoe maak je ambassadeurs van klanten?
  • Wat kunnen we leren van de absolute top in gastvrijheid en service?
  • Wat is er nodig om constant te werken aan een steeds betere beleving?

Sydney Brouwer en Hotel Okura Amsterdam slaan de handen ineen om hét trainingsprogramma van Nederland aan te bieden op het gebied van service. In deze ééndaagse training worden deelnemers ondergedompeld in de 5-sterren wereld van Hotel Okura Amsterdam. Ze ervaren hoe het is om geweldige service te krijgen, hoe je het geeft en gaan ook daadwerkelijk aan de slag in dit iconische Amsterdamse hotel!

Het g…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Business Model Innovatie, Ondernemen, Innovatiemanagement, Innovatie en Innovatieve marketing.

Ontdek service op het hoogste niveau bij Hotel Okura Amsterdam!

  • Hoe lever je excellente service aan je klanten?
  • Hoe maak je ambassadeurs van klanten?
  • Wat kunnen we leren van de absolute top in gastvrijheid en service?
  • Wat is er nodig om constant te werken aan een steeds betere beleving?

Sydney Brouwer en Hotel Okura Amsterdam slaan de handen ineen om hét trainingsprogramma van Nederland aan te bieden op het gebied van service. In deze ééndaagse training worden deelnemers ondergedompeld in de 5-sterren wereld van Hotel Okura Amsterdam. Ze ervaren hoe het is om geweldige service te krijgen, hoe je het geeft en gaan ook daadwerkelijk aan de slag in dit iconische Amsterdamse hotel!

Het geheim van Hotel Okura Amsterdam is de Omotenashi filosofie. Japanse gastvrijheid. Leer hoe deze filosofie je op een hele andere manier naar je klanten en gastvrijheid laat kijken.

Daarnaast krijgen deelnemers ook een kijkje achter de schermen. In het Twee Sterren restaurant Ciel Blue en één van de grootste suites van Amsterdam, zie je hoe de Omotenashi filosofie tot in de kleinste details is toegepast.

De dag wordt begeleid door Sydney Brouwer, veelgevraagd spreker en auteur op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. Hij neemt je deze dag mee in zijn baanbrekende Six Star Service filosofie waarmee jij een onvergetelijke indruk op je klanten kan maken.

Laat je inspireren door de top op het gebied van klantgerichtheid, klantbeleving en gastvrijheid.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Sydney Brouwer
Sydney Brouwer
Spreker & Auteur over klantgerichtheid en klantbeleving

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.