ROI | Organisatieontwikkeling voor trainers en adviseurs (train de trainer)
Startdata en plaatsen
Beschrijving
WAT IS TRAINEN WAARD?
Een training moet leuk zijn, maar niet alle leuke dingen die je samen doet leiden tot een leer-effect waar je op de lange termijn iets aan hebt.
THEMAREIS ROI | ORGANISATIE ONTWIKKELING
ROI, Return On Investment, is een term uit de financiële wereld waarin toekomstige waarde van een investering teruggerekend wordt naar het heden. Een toelichting: nu € 100 betalen om iets voor elkaar te krijgen is alleen verantwoord als je na verloop van tijd dit bedrag plus rente en inflatie weer terug krijgt. Als je in plaats van geld rekent met opleidingsuren klopt het als een bus.
Investeren in mensen zodat zij veiliger, effectiever, efficiënter en succesvoller worden – in hun f…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
WAT IS TRAINEN WAARD?
Een training moet leuk zijn, maar niet alle leuke dingen die je samen doet leiden tot een leer-effect waar je op de lange termijn iets aan hebt.
THEMAREIS ROI | ORGANISATIE ONTWIKKELING
ROI, Return On Investment, is een term uit de financiële wereld waarin toekomstige waarde van een investering teruggerekend wordt naar het heden. Een toelichting: nu € 100 betalen om iets voor elkaar te krijgen is alleen verantwoord als je na verloop van tijd dit bedrag plus rente en inflatie weer terug krijgt. Als je in plaats van geld rekent met opleidingsuren klopt het als een bus.
Investeren in mensen zodat zij veiliger, effectiever, efficiënter en succesvoller worden – in hun flow, is een rendement wat niet alleen in geld, maar ook in geluk is uit te drukken. Maar dan moeten die opleidingen wel met dat doel voor ogen gegeven worden.
De term ROI gebruiken als het gaat om rendement van trainingen is dus een flinke hoge lat. Niet alleen wil je dat er blijvend effect van je training ontstaat, ook hou je met een dergelijke training al rekening met de vergeetfactor (de rente) en ont-hype je je verhaal (de inflatie zogezegd).
In deze themareis experimenteer je met ROI onderzoek en oefen je met adviesvaardigheden zodat je meer impact maakt en komt te weten wat grote interventies met en voor een organisatie betekenen. Ook is er aandacht voor de rol van blended-learning zodat je gegarandeerd aansluit bij de eisen van deze tijd.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.