Klantvriendelijk telefoneren

Deze training is helaas verwijderd door Taalcentrum-VU. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

check_box_outline_blank

Klantgericht Telefoneren

Logo van Dissel Development
|META_INFO|

Het telefonische contact is vaak het eerste contact dat iemand met uw bedrijf heeft en daarmee een belangrijk visitekaartje. Wilt u weten h…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht telefoneren

Logo van de Lange-Partners
|META_INFO|

KLANTGERICHT TELEFONEREN Maatwerk training KLANTGERICHT TELEFONEREN. GEEN reistijd naar een trainingslocatie maar trainen op de werklocatie…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Logo van ICM opleidingen & trainingen
|META_INFO|

Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een h…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Feedback Training & Consulting
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Luister veel, spreek op het juiste moment. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren. Doel Na de tr…

check_box_outline_blank

Afsluiten van verkoopgesprekken

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

De moeilijkste – en beslissende – fase in het verkoopgesprek is het moment van afsluiten. Minder dan één op drie van alle verkoopgesprekken…

check_box_outline_blank

Training Efficiënt en Klantvriendelijk Telefoneren

Logo van De Laat Kenniscentrum
|META_INFO|

Wat biedt de Cursus Efficiënt en Klantvriendelijk Telefoneren ? De telefoon is een veelgebruikt communicatiemedium en het visitekaartje van…

check_box_outline_blank

Brieven schrijven en e-mailen in het Engels - Onmisbare basiskennis voor eigentijds communiceren

Logo van Icademy
|META_INFO|

Ook al komen het Spaans en Chinees hoe langer hoe meer op, Engels zal nog wel een tijdje de voertaal blijven voor communicatie over grenzen…

check_box_outline_blank

Training Gastvrijheid/Hospitality

Logo van Plieger Training bv
|META_INFO|

In de training Gastvrijheid/Hospitalityleert u onder begeleiding van een professionele ‘gastheer’ hoe u kunt handelen vanuit het oogpunt va…

check_box_outline_blank

Service verlenen - Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid kun je leren!

Logo van Icademy
|META_INFO|

Iedereen heeft wel zo ongeveer in beeld wat bedoeld wordt met 'service'. Maar wat er precies bij komt kijken, wat 'goede service' is, en on…