Social media

Type product

Social media

Taalcentrum-VU
Logo van Taalcentrum-VU
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Taalcentrum-VU heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 710 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Taalcursus.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Beter leren schrijven, spreken of presenteren in het Engels of Nederlands? De taal- en communicatietrainingen van het Taalcentrum-VU hebben zichtbaar effect en zijn geschikt voor het bedrijfsleven, de overheid en het onderwijs.

Workshop Social media

Welke social media zijn belangrijk voor jouw organisatie? Hoe versterk je het contact met je doelgroepen en verbeter je de dienstverlening? Dat leer je in de workshop Social media. Daarbij draait het om de praktijk: wat zijn best practices, wat zijn do's and don'ts? Leer bijvoorbeeld hoe je als organisatie met social media begint, hoe je het gebruik ervan binnen je organisatie organiseert, en welke informatie je uitwisselt.

Ons programma is maatwerk. Waar de behoefte van jouw organisatie ligt, stellen we vast op basis van gesprekken, intakes en deelnemersteksten.

Voor wie?

Voor iedereen die social media in wil zetten als zakelijke communicatiekanalen.

Wat leer je?

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social Media, LinkedIn, Facebook, Twitter en Social media strategie.

Beter leren schrijven, spreken of presenteren in het Engels of Nederlands? De taal- en communicatietrainingen van het Taalcentrum-VU hebben zichtbaar effect en zijn geschikt voor het bedrijfsleven, de overheid en het onderwijs.

Workshop Social media

Welke social media zijn belangrijk voor jouw organisatie? Hoe versterk je het contact met je doelgroepen en verbeter je de dienstverlening? Dat leer je in de workshop Social media. Daarbij draait het om de praktijk: wat zijn best practices, wat zijn do's and don'ts? Leer bijvoorbeeld hoe je als organisatie met social media begint, hoe je het gebruik ervan binnen je organisatie organiseert, en welke informatie je uitwisselt.

Ons programma is maatwerk. Waar de behoefte van jouw organisatie ligt, stellen we vast op basis van gesprekken, intakes en deelnemersteksten.

Voor wie?

Voor iedereen die social media in wil zetten als zakelijke communicatiekanalen.

Wat leer je?

Welke social media zijn belangrijk voor jouw organisatie? Hoe versterk je het contact met je doelgroepen en verbeter je de dienstverlening? Dat leer je in de workshop Social media. Daarbij draait het om de praktijk: wat zijn best practices, wat zijn do's and don'ts? Leer bijvoorbeeld hoe je als organisatie met social media begint, hoe je het gebruik ervan binnen je organisatie organiseert, en welke informatie je uitwisselt.

Programmaonderdelen:

  • Twitter, LinkedIn, Facebook en andere social media: wat zijn de kenmerken?
  • Wie gebruikt welke social media? Via welke media vind je je doelgroep?
  • Best and worst practices: hoe worden social media in de praktijk gebruikt?
  • Beginnen met social media: welke keuzes maak je, hoe voer je social media in?
  • Beter communiceren: interactief, persoonlijk, open
  • Via social media omgaan met klachten en vragen
  • Social media en corporate blogging

Trainingsvormen

Deze cursus kun je incompany organiseren of volgen als privé- of duotraining. De data en locatie bepalen we in overleg.

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Social Media.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.