Citrix Virtual Apps and Desktops 7.x Help Desk Support (CXD-105)

Tijdsduur

Citrix Virtual Apps and Desktops 7.x Help Desk Support (CXD-105)

Tailor iT
Logo van Tailor iT
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Tailor iT heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 8 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Tailor iT biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Eindhoven, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Zwolle

Beschrijving

Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.

Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.

En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!

De training gaat in op diverse basisconcepten van de vele Citrix delivery-mechanismen. Verder komen troubleshooting in de vele hands-on oefenopdrachten uitgebreid aan de orde.

Na voltooiing van deze training hebben deelnemers de volgende kennis opgedaan:
De Citrix Support Methodiek
De verschillende Citrix XenDesktop componenten: Receiver, StoreFront, Delivery Confroller, Hypervisor, Provisioning Services, NetScaler
Communicatiemechanismen en services bij Citrix delivery
Architectuur van een Citrix XenDesktop site
Overeenkomsten en verschillen in delivery-mechanismen die vanuit XenDesktop 7 kunnen worden ingezet (hosted, VDI, applicaties en/of desktops, MCS en/of PVS, etc.)
Gebruik maken van …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Helpdesk, Printen, Citrix, App Development en Klantgerichtheid.

Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.

Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.

En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!

De training gaat in op diverse basisconcepten van de vele Citrix delivery-mechanismen. Verder komen troubleshooting in de vele hands-on oefenopdrachten uitgebreid aan de orde.

Na voltooiing van deze training hebben deelnemers de volgende kennis opgedaan:
De Citrix Support Methodiek
De verschillende Citrix XenDesktop componenten: Receiver, StoreFront, Delivery Confroller, Hypervisor, Provisioning Services, NetScaler
Communicatiemechanismen en services bij Citrix delivery
Architectuur van een Citrix XenDesktop site
Overeenkomsten en verschillen in delivery-mechanismen die vanuit XenDesktop 7 kunnen worden ingezet (hosted, VDI, applicaties en/of desktops, MCS en/of PVS, etc.)
Gebruik maken van de Citrix Administration en Support Desk tools Studio en Director
Omgaan met de Citrix Receiver
Sessiebeheer
Troubleshooten van logon processen
Policy-beheer en de gevolgen voor de eindgebruiker; policy-issues troubleshooten
Support op afstand; Remote Assistance
Printing in een Citrix omgeving troubleshooten en ondersteunen
Trends, logging en troubleshooten van connectie- en connectivity-issues

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.