Klantgerichtheid voor ICT'ers
Startdata en plaatsen
Tailor iT biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Eindhoven, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Zwolle
Beschrijving
Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.
Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.
En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!
Als ICT-professional moet je tegenwoordig nogal wat kennen en kunnen. Je technische kennis is natuurlijk je basis. Maar dat is allang niet meer voldoende.
Klantgerichtheid is nu bijna net zo vanzelfsprekend als technische kennis. Dat wil zeggen dat je goed contact kunt maken met collega’s en klanten. En dat je complexe techniek in klare taal kunt uitleggen aan mensen die minder technische kennis hebben dan jij. Er wordt van je verwacht dat je kunt luisteren, adviseren en presenteren.
Dat soort vaardigheden krijg je niet vanzelf. Daarom bieden we deze training klantgerichtheid voor ICT’ers aan. We hebben hem speciaal ontwikkeld voor ICT-professionals zoals jij. En hij wordt verzorgd door tr…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.
Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.
En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!
Als ICT-professional moet je tegenwoordig nogal wat kennen en kunnen. Je technische kennis is natuurlijk je basis. Maar dat is allang niet meer voldoende.
Klantgerichtheid is nu bijna net zo vanzelfsprekend als technische kennis. Dat wil zeggen dat je goed contact kunt maken met collega’s en klanten. En dat je complexe techniek in klare taal kunt uitleggen aan mensen die minder technische kennis hebben dan jij. Er wordt van je verwacht dat je kunt luisteren, adviseren en presenteren.
Dat soort vaardigheden krijg je niet vanzelf. Daarom bieden we deze training klantgerichtheid voor ICT’ers aan. We hebben hem speciaal ontwikkeld voor ICT-professionals zoals jij. En hij wordt verzorgd door trainers die zelf ervaring hebben opgedaan als technische ICT’er. Hij gaat over de softskills die jij, als ICT’er, iedere dag nodig hebt.
DOEL
- Snel de verwachtingen van je klanten helder te krijgen.
- (Technische) informatie simpel kunnen presenteren.
- Snel de ?klik’ met klanten krijgen.
- Meedenken met klanten, ook als het over de functionele kant van de zaak gaat.
- De leiding nemen en houden in een gesprek.
- Je verder ontwikkelen als ICT-professional.
Deze training is bedoeld voor ICT'ers die meer uit hun communicatievevaardigheden willen halen.
INHOUD
- Optimaliseren van je lichaamstaal en stemgebruik.
- Aansluiting met allerlei soorten mensen kunnen bereiken.
- Effectieve (door)vraagtechnieken.
- De leiding in een gesprek nemen en die ook houden.
- Structuur in een gesprek brengen en houden.
- Omgaan met weerstand en tegenwerpingen.
- ?Nee? kunnen zeggen.
- Je verplaatsen in de functionele klantvraag.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.