Telefoneren in het Engels

Type product
Logo van Lexicon Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Lexicon Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 20 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

“Can I help you please?”

In onze taaltraining Telefoneren in het Engels gaan wij direct aan de slag met het oefenen van inkomende telefoongesprekken, verbeteren van uw woordenschat en het in praktijk brengen van praktische voorbeeldzinnen. Heeft u moeite om uw Engelse zakenrelaties goed te verstaan en te begrijpen? Wilt u met meer vertrouwen en zekerheid telefoneren in het Engels? De eerste indruk van uw bedrijf is immers goud waard.

Onze taaltraining is geschikt voor telefonisten, receptionisten of werknemers die regelmatig in contact komen met Engelstalige telefoongesprekken.

Inhoud taaltraining Telefoneren in het Engels

Telefoneren in het Engels wordt gekenmerkt door eigen inbreng. He…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Engels, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

“Can I help you please?”

In onze taaltraining Telefoneren in het Engels gaan wij direct aan de slag met het oefenen van inkomende telefoongesprekken, verbeteren van uw woordenschat en het in praktijk brengen van praktische voorbeeldzinnen. Heeft u moeite om uw Engelse zakenrelaties goed te verstaan en te begrijpen? Wilt u met meer vertrouwen en zekerheid telefoneren in het Engels? De eerste indruk van uw bedrijf is immers goud waard.

Onze taaltraining is geschikt voor telefonisten, receptionisten of werknemers die regelmatig in contact komen met Engelstalige telefoongesprekken.

Inhoud taaltraining Telefoneren in het Engels

Telefoneren in het Engels wordt gekenmerkt door eigen inbreng. Het uitgangspunt van onze training zijn uw dagelijkse werkzaamheden en taalcontacten. Voorafgaand aan de training Telefoneren in het Engels houden wij een intakegesprek om duidelijk uw doelstellingen, wensen en ervaringen met de Engelse taal in kaart te brengen. Naast een stukje kennisoverdracht, gaat u actief aan de slag met rollenspellen. Wij werken met kleine groepen zodat er er veel ruimte is voor feedback.

Week 1 – Praktijksessie
In de eerste week van de taaltraining Telefoneren in het Engels gaan wij uitgebreid in op:

  • het telefonische alfabet, getallen en data
  • nuttige zakelijke formuleringen
  • hoe gaat u om met inkomende telefoongesprekken?
  • hoe handelt u inkomende telefoongesprekken netjes af?

Week 2 – Online-module

In de tweede week leert u online welke gesprekselementen belangrijk zijn bij een inkomend telefoongesprek in het Engels. U gaat actief aan de slag om uw zakelijk Engels te verbeteren, ontvangt praktische tips en oefent via de computer.

Week 3 – Praktijksessie
In de laatste trainingsdag Telefoneren in het Engels gaan wij aan de slag met gespreksoefeningen en het informeren van klanten en contacten in correct zakelijk Engels.

Leerdoelen na onze training:

  • kunt u een klantgericht telefoongesprek in het zakelijk Engels voeren en deze correct afsluiten
  • begrijpt u wat de klant vraagt en kunt u hier goed op inspelen
  • kunt u doorverbinden en doorvragen
  • is uw branchegerichte woordenschat uitgebreid
  • spreekt u vol zelfvertrouwen een telefoongesprek in het Engels
  • kent u passende uitdrukkingen en zinnen in het Engels.

Telefoneren in het Engels? Open training of incompany

Wij geven onze training Telefoneren in het Engels zowel als open training of incompany. Heeft u specifieke wensen of leerdoelen voor uw organisatie? Onze incompany trainingen zijn afgestemd op uw organisatie en deelnemers. De inhoud van de telefoontraining wordt dan samen met de trainers voor uw organisatie samengesteld en kunnen plaatsvinden op locatie.

Lexicon Training is de expert in taal- en communicatietrajecten binnen het bedrijfsleven en de overheid. Persoonlijk en op maat. Voor het beste resultaat!

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.