Klantgericht Schrijven

Totale lesduur

Persoonlijk en Praktijgericht trainen om direct toe te passen!

Beschrijving

Klantcontact heeft natuurlijk niet alleen betrekking tot mondelinge vaardigheden. Klantgericht schrijven is voor een professionele klantenservice essentiëel. De training klantgericht schrijven scherpt deze vaardigheden aan.

Zowel op papier als in de praktijk klantgericht

In een klantcontactomgeving zijn naast mondelinge communicatieve vaardigheden ook schriftelijke communicatieve vaardigheden nodig. Als correspondent en/of helpdeskmedewerker op een contactcenter of een andere afdeling binnen een organisatie is het op professionele wijze schriftelijk of digitaal communiceren met klanten een vereiste.

Niet alleen schrijven

Klantgericht schrijven helpt de medewerker hiermee. Hij of zij leer…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Persoonlijk en Praktijgericht trainen om direct toe te passen!

Klantcontact heeft natuurlijk niet alleen betrekking tot mondelinge vaardigheden. Klantgericht schrijven is voor een professionele klantenservice essentiëel. De training klantgericht schrijven scherpt deze vaardigheden aan.

Zowel op papier als in de praktijk klantgericht

In een klantcontactomgeving zijn naast mondelinge communicatieve vaardigheden ook schriftelijke communicatieve vaardigheden nodig. Als correspondent en/of helpdeskmedewerker op een contactcenter of een andere afdeling binnen een organisatie is het op professionele wijze schriftelijk of digitaal communiceren met klanten een vereiste.

Niet alleen schrijven

Klantgericht schrijven helpt de medewerker hiermee. Hij of zij leert op verschillende niveaus professioneel en klantgericht schrijven. Dit heeft zowel betrekking tot structuur als de afhandeling in verschillende situaties. Behalve het schrijven zelf, is dus ook de toepassing van deze training zeer belangrijk.

Doelstelling

De deelnemers leren de juiste vaardigheden om op professionele wijze schriftelijk en digitaal te communiceren. Het correct opstellen en schrijven van brieven en e-mails draagt bij aan het voeren van optimaal klantcontact.

Onderwerpen

  • klantgerichtheid in correspondentie
  • lees- en schrijfvaardigheid
  • briefstructuur en e-mailstructuur
  • klachtafhandeling en slechtnieuwsgesprek
  • formuleren
  • etiquette in correspondentie

Resultaat


De deelnemers kennen de juiste vaardigheden om op professionele wijze schriftelijk en digitaal te communiceren.

E-learning module

  • het correspondentieproces

Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneren wij € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?