Workforce Management Leergang

Tijdsduur
Logo van Tele'Train

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Tele'Train biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Persoonlijk en Praktijgericht trainen om direct toe te passen!

In onze branche is het belangrijk dat de klant op elk gewenst tijdstip en via elk kanaal zijn klantvraag goed beantwoord ziet.Het Workforce Management (WFM) proces speelt hierin een cruciale rol, zeker nu het aantal contactkanalen toeneemt.

Doelgroep

Om uw klantbeleving & WFM te verbeteren maakt uw organisatie gebruik van verschillende talenten, zoals:

  • Planners;
  • Forecasters;
  • Business analisten;
  • Teamleiders;
  • Trafficers;
  • Klantadviseurs.

Essentiële  WFM vaardigheden

Tele’Train biedt een complete leergang voor Workforce Management. De opleiding is bestemd voor zowel WFM professionals die actief bezig zijn op het vlak van forecasting en planning in een klantcontactomgeving als voor …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Persoonlijk en Praktijgericht trainen om direct toe te passen!

In onze branche is het belangrijk dat de klant op elk gewenst tijdstip en via elk kanaal zijn klantvraag goed beantwoord ziet.Het Workforce Management (WFM) proces speelt hierin een cruciale rol, zeker nu het aantal contactkanalen toeneemt.

Doelgroep

Om uw klantbeleving & WFM te verbeteren maakt uw organisatie gebruik van verschillende talenten, zoals:

  • Planners;
  • Forecasters;
  • Business analisten;
  • Teamleiders;
  • Trafficers;
  • Klantadviseurs.

Essentiële  WFM vaardigheden

Tele’Train biedt een complete leergang voor Workforce Management. De opleiding is bestemd voor zowel WFM professionals die actief bezig zijn op het vlak van forecasting en planning in een klantcontactomgeving als voor teamleiders en managers die hier bewuster mee willen werken. De WFM leergang verschaft deelnemers met een uitgebreid pakket aan kennis en vaardigheden die naadloos op de planning/forecasting van klantcontact inspeelt.

Leer het volledige WFM Proces

De WFM leergang is een ‘state-of-the-art’ opleiding en een ‘must’ om het onderscheid te kunnen blijven maken met uw organisatie. De WFM leergang  leert de deelnemer de basiskennis van het totale WFM proces en de taken/verantwoordelijkheden die bij de functies binnen de WFM-cyclus horen. Daarbij is het verhogen van de analysevaardigheden en verbeteren van de adviesfunctie richting het management een belangrijk aspect van deze training. De WFM leergang wordt afgesloten met een toets en bij voldoende resultaat wordt een certificaat uitgereikt. Bekijk hier de WFM Brochure en schrijf je bij ‘Direct Inschrijven’ in!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Tele'Train, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.