Citrix XenApp and XenDesktop 7.6 Helpdesk Support

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van @The Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 @The Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 161 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
13 jun. 2019 tot 14 jun. 2019

Beschrijving

<div class="domino-par--indent" style="padding-left: 0pt"><font size="2" face="Verdana">Deze zeer op de praktijk gerichte training is bedoeld voor Service Desk medewerkers en stelt hen in staat om te troubleshooten en support te bieden voor Citrix XenDesktop en XenApp 7 omgevingen (hosted, VDI, remotePC of streamed delivery).</font> <p><font size="2" face="Verdana">De training is bedoeld voor Support- en Service Desk medewerkers in een Citrix XenDesktop en/of XenApp omgeving. Deelnemers worden o.a. via hands-on oefeningen en instructie bekend gemaakt met de fundamentele skills die nodig zijn om support te kunnen bieden aan een organisatie waar Citrix XenDesktop 7.x wordt ingezet voor deskto…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

<div class="domino-par--indent" style="padding-left: 0pt"><font size="2" face="Verdana">Deze zeer op de praktijk gerichte training is bedoeld voor Service Desk medewerkers en stelt hen in staat om te troubleshooten en support te bieden voor Citrix XenDesktop en XenApp 7 omgevingen (hosted, VDI, remotePC of streamed delivery).</font> <p><font size="2" face="Verdana">De training is bedoeld voor Support- en Service Desk medewerkers in een Citrix XenDesktop en/of XenApp omgeving. Deelnemers worden o.a. via hands-on oefeningen en instructie bekend gemaakt met de fundamentele skills die nodig zijn om support te kunnen bieden aan een organisatie waar Citrix XenDesktop 7.x wordt ingezet voor desktop, application en/of printer delivery. Na de training zijn support medewerkers in staat om de diverse delivery-mechanismen te doorgronden, de meest voorkomende gebruikersissues te troubleshooten en te verhelpen of te bepalen wanneer een issue dient te worden geëscaleerd.</font></p> <br /> <br /> <font size="2" face="Verdana">Na voltooiing van deze training hebben deelnemers de volgende kennis opgedaan: </font> <ul type="disc" class="domino-par-list" style="padding-left: 18pt"> <li><font size="2" face="Verdana">De Citrix Support Methodiek </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">De verschillende Citrix XenDesktop componenten: Receiver, StoreFront, Delivery Confroller, Hypervisor, Provisioning Services, NetScaler </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Communicatiemechanismen en services bij Citrix delivery </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Architectuur van een Citrix XenDesktop site </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Overeenkomsten en verschillen in delivery-mechanismen die vanuit XenDesktop 7 kunnen worden ingezet (hosted, VDI, applicaties en/of desktops, MCS en/of PVS, etc.) </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Gebruik maken van de Citrix Administration en Support Desk management consoles Citrix Studio en Citrix Director </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Omgaan met de Citrix Receiver </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Sessiebeheer </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Troubleshooten van logon processen </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Policy-beheer en de gevolgen voor de eindgebruiker; policy-issues troubleshooten </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Support op afstand; Remote Assistance </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Printing in een Citrix omgeving troubleshooten en ondersteunen </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Trends, logging en troubleshooten van connectie- en connectivity-issues </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Citrix documentatie- en escallatiemethodieken</font></li> </ul> </div>

Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy! 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.