Communicatieve Vaardigheden

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van @The Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 @The Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 156 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
9 jan. 2019
Eindhoven
6 feb. 2019
Utrecht
6 mrt. 2019
Eindhoven
9 apr. 2019
Utrecht
15 mei. 2019
Eindhoven
17 jun. 2019

Beschrijving

Samenvatting · “Hoe werkt het eigenlijk? Hoe zorg ik er voor dat mijn boodschap overkomt en hoe stel ik vragen die ook echt informatie opleveren?” · “Anderen zeggen dat ik altijd zo boos kijk als ik iets te zeggen heb. Ze vragen mij wat er aan de hand is, maar er is helemaal niets! Wat doe ik daaraan?” · “Als ik iemand feedback geef, dan wordt die persoon vaak boos. Hoe kan ik op een prettige manier iemand feedback geven?” In deze basistraining communicatieve vaardigheden gaan we in op de verschillende elementen van communicatie. We zorgen ervoor dat je - tegen de achtergrond van begrip hebben, begrijpen en begrepen worden - inzicht krijgt in de manier waarop communicatieve processen verlope…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Samenvatting · “Hoe werkt het eigenlijk? Hoe zorg ik er voor dat mijn boodschap overkomt en hoe stel ik vragen die ook echt informatie opleveren?” · “Anderen zeggen dat ik altijd zo boos kijk als ik iets te zeggen heb. Ze vragen mij wat er aan de hand is, maar er is helemaal niets! Wat doe ik daaraan?” · “Als ik iemand feedback geef, dan wordt die persoon vaak boos. Hoe kan ik op een prettige manier iemand feedback geven?” In deze basistraining communicatieve vaardigheden gaan we in op de verschillende elementen van communicatie. We zorgen ervoor dat je - tegen de achtergrond van begrip hebben, begrijpen en begrepen worden - inzicht krijgt in de manier waarop communicatieve processen verlopen. Op die manier raak je vertrouwd met de elementen van een verbale boodschap en zie je tegelijkertijd de impact van de non-verbale nevenboodschap. Doelstelling Na afloop van deze training (1 dag - 3 dagdelen) heeft een deelnemer: · Kennis van de basisprincipes van communicatie en informatie geven. · Inzicht in de mogelijkheden er zelf voor te zorgen dat communicatie prettig en aangenaam verloopt. · Handvatten voor de dagelijkse praktijk om het eigen communicatiegedrag aan te pakken en vorm te geven.

Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy! 

Er zijn nog geen ervaringen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.