Designing and Implementing an Azure AI Solution

Niveau
Tijdsduur
Logo van @The Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 @The Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 184 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

@The Academy biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Antwerpen, Arnhem, Breda, Dordrecht, Ede, Eindhoven, Hilversum, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo

Beschrijving

Build a customer support chat Bot that use artificial intelligence from the Microsoft Azure platform including language understanding and pre-built AI functionality in the Azure Cognitive Services.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Microsoft Azure, Cloud Computing, VMware vCloud, Skype en Microsoft R.

Build a customer support chat Bot that use artificial intelligence from the Microsoft Azure platform including language understanding and pre-built AI functionality in the Azure Cognitive Services.

Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy! 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met @The Academy, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.