eLearning ITIL Intermediate Service Design inclusief examen

Niveau
Tijdsduur
Logo van @The Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 @The Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 156 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

@The Academy biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Antwerpen, Arnhem, Breda, Dordrecht, Ede, Eindhoven, Hilversum, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo

Beschrijving

Samenvatting De training van deze lifecycle module leert u inzicht te verkrijgen in uw service ontwerp voor uw interne organisatie en voor uw klant(en). 'ITIL® Service Design' behandelt de begrippen die nodig zijn bij het goed ontwerpen van een service. Hierdoor wordt het voor u duidelijk wat Service Design is en op welke wijze Service Design een rol kan gaan spelen binnen de eigen organisatie en voor de klant organisatie. Na afloop van de training bent u in staat: de noodzaak van Service Design te herkennen; de Service Design principes te begrijpen en te sturen; een Service Design te bepalen of te adviseren voor de supply en demand zijde van een geleverde dienst; om een Service Design model…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Samenvatting De training van deze lifecycle module leert u inzicht te verkrijgen in uw service ontwerp voor uw interne organisatie en voor uw klant(en). 'ITIL® Service Design' behandelt de begrippen die nodig zijn bij het goed ontwerpen van een service. Hierdoor wordt het voor u duidelijk wat Service Design is en op welke wijze Service Design een rol kan gaan spelen binnen de eigen organisatie en voor de klant organisatie. Na afloop van de training bent u in staat: de noodzaak van Service Design te herkennen; de Service Design principes te begrijpen en te sturen; een Service Design te bepalen of te adviseren voor de supply en demand zijde van een geleverde dienst; om een Service Design model te bepalen en te adviseren aan de business; om de kaders te scheppen voor de service management processen; om de risico's en kritieke succesfactoren te bepalen vanuit de Service Design gedachte; om de Service Design processen te implementeren. Inclusief: Catering Lesmaterialen: een trainingsmap met daarin de behandelde sheets en de oefeningen het cursusboek; Service Design

Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy! 

Er zijn nog geen ervaringen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.