eLearning ITIL Intermediate Service Strategy inclusief examen
Startdata en plaatsen
@The Academy biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Antwerpen, Arnhem, Breda, Dordrecht, Ede, Eindhoven, Hilversum, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo
Beschrijving
Samenvatting In deze lifecycle module krijgt u inzicht hoe u op strategisch niveau een service kunt inregelen. De training 'ITIL® Service Strategy' behandelt de begrippen van Service Strategy.Hierdoor wordt het voor u duidelijk wat Service Strategy is en op welke wijze Service Strategy een rol kan gaan spelen binnen de eigen organisatie. Na afloop van de cursus bent u in staat: de noodzaak van Service Strategy te herkennen; de Service Strategy principes te begrijpen en te sturen; een Service Strategy te bepalen of te adviseren; om een sourcing strategie te bepalen en te adviseren aan de business; om voor strategische plannen zoals het service portfolio de kaders te scheppen voor andere lifec…Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.
Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.