ITIL Life Cycle Module - Continual Service Improvement

Niveau
Tijdsduur
Logo van @The Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 @The Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 156 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

@The Academy biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Antwerpen, Arnhem, Breda, Dordrecht, Ede, Eindhoven, Hilversum, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo

Beschrijving

In deze lifecycle module krijgt u inzicht hoe u door continue verbeteringen van uw service grip krijgt op uw processen op alle niveaus. De training 'ITIL® Continual Service Improvement' behandelt hoe u sturing kunt geven aan de processen. Continual Service Improvement heeft de drive om processen effectiever en efficiënter in te regelen door bijvoorbeeld het meten en evalueren van een service. Door Continual Service Improvement toe te passen krijgt u duidelijk inzichtelijk wat het effect is van een service en hoe deze service ervaren wordt door de klant en leverancier. Na afloop van de training bent u in staat: de noodzaak van Continual Service Improvement toe te passen; de Continual Service …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

In deze lifecycle module krijgt u inzicht hoe u door continue verbeteringen van uw service grip krijgt op uw processen op alle niveaus. De training 'ITIL® Continual Service Improvement' behandelt hoe u sturing kunt geven aan de processen. Continual Service Improvement heeft de drive om processen effectiever en efficiënter in te regelen door bijvoorbeeld het meten en evalueren van een service. Door Continual Service Improvement toe te passen krijgt u duidelijk inzichtelijk wat het effect is van een service en hoe deze service ervaren wordt door de klant en leverancier. Na afloop van de training bent u in staat: de noodzaak van Continual Service Improvement toe te passen; de Continual Service Improvement principes te begrijpen en te sturen; een manier om een Continual Service Improvement plan te adviseren; om interne en externe kwaliteit te sturen; om innovaties te introduceren en te sturen; om risico's, uitdagingen en kritieke succesfactoren te bepalen die behoren bij Continual Service Improvement; om veranderprocessen te sturen en te coördineren. Inclusief Catering Lesmaterialen: een trainingsmap met daarin de behandelde sheets en de oefeningen het cursusboek; Continual Service Improvement

Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy! 

Er zijn nog geen ervaringen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.