ITIL Life Cycle Module - Intermediate Service Strategy

Niveau
Tijdsduur
Logo van @The Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 @The Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 156 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

@The Academy biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Antwerpen, Arnhem, Breda, Dordrecht, Ede, Eindhoven, Hilversum, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo

Beschrijving

Samenvatting In deze lifecycle module krijgt u inzicht hoe u op strategisch niveau een service kunt inregelen. De training 'ITIL® Service Strategy' behandelt de begrippen van Service Strategy.Hierdoor wordt het voor u duidelijk wat Service Strategy is en op welke wijze Service Strategy een rol kan gaan spelen binnen de eigen organisatie. Na afloop van de cursus bent u in staat: de noodzaak van Service Strategy te herkennen; de Service Strategy principes te begrijpen en te sturen; een Service Strategy te bepalen of te adviseren; om een sourcing strategie te bepalen en te adviseren aan de business; om voor strategische plannen zoals het service portfolio de kaders te scheppen voor andere lifec…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Samenvatting In deze lifecycle module krijgt u inzicht hoe u op strategisch niveau een service kunt inregelen. De training 'ITIL® Service Strategy' behandelt de begrippen van Service Strategy.Hierdoor wordt het voor u duidelijk wat Service Strategy is en op welke wijze Service Strategy een rol kan gaan spelen binnen de eigen organisatie. Na afloop van de cursus bent u in staat: de noodzaak van Service Strategy te herkennen; de Service Strategy principes te begrijpen en te sturen; een Service Strategy te bepalen of te adviseren; om een sourcing strategie te bepalen en te adviseren aan de business; om voor strategische plannen zoals het service portfolio de kaders te scheppen voor andere lifecycle modules; om op strategisch niveau risico's en kritieke succesfactoren te bepalen om op strategisch niveau te bepalen welke service interfaces, automatisering en tools er nodig zijn. Na volledige certificering binnen het ITIL® framework bent u een hoogaangeschreven IT professional, die het verschil kan maken. Als professional binnen ITIL® bent u in staat om organisaties te adviseren in het maken van keuzes en nemen van besluiten inzake de verdere kwaliteitsverbetering van hun dienstverlening. Met uw grondige kennis en ervaring van het ITIL® framework bent u in staat om de IT organisatie te helpen bij het daadwerkelijk toevoegen van waarde aan de business. Inclusief Catering Lesmaterialen: een trainingsmap met daarin de behandelde sheets en de oefeningen het cursusboek; Service Strategy

Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy! 

Er zijn nog geen ervaringen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)