Maintaining Windows 10

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van @The Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 @The Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 165 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Eindhoven
26 jun. 2019
check_circle Startgarantie
Utrecht
10 jul. 2019
check_circle Startgarantie
Eindhoven
19 sep. 2019
check_circle Startgarantie
Eindhoven
20 sep. 2019
check_circle Startgarantie
Eindhoven
23 okt. 2019
check_circle Startgarantie
Eindhoven
1 nov. 2019
check_circle Startgarantie
Utrecht
4 dec. 2019
check_circle Startgarantie

Beschrijving

In this course, students will learn how to manage and troubleshoot Windows 10. This course will deep-dive into the architecture and tools used for managing, monitoring, and troubleshooting the OS, Apps, and hardware. Students will learn about proactive and troubleshooting methodology, and how to identify and mitigate common issues.

At course completion
After completing this course, learners should be able to:
  • Use Windows troubleshooting and monitoring tools.
  • Troubleshoot Windows installations.
  • Troubleshoot application installation issues.
  • Troubleshoot web browser settings.
  • Troubleshoot Windows authentication.
  • Troubleshoot hardware issues related to Windows machines.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

In this course, students will learn how to manage and troubleshoot Windows 10. This course will deep-dive into the architecture and tools used for managing, monitoring, and troubleshooting the OS, Apps, and hardware. Students will learn about proactive and troubleshooting methodology, and how to identify and mitigate common issues.

At course completion
After completing this course, learners should be able to:
  • Use Windows troubleshooting and monitoring tools.
  • Troubleshoot Windows installations.
  • Troubleshoot application installation issues.
  • Troubleshoot web browser settings.
  • Troubleshoot Windows authentication.
  • Troubleshoot hardware issues related to Windows machines.

Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy! 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.