RES ONE Workspace 2016 Service Desk Course (ROWSD-800)

Niveau
Tijdsduur
Logo van @The Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 @The Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 156 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

@The Academy biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Antwerpen, Arnhem, Breda, Dordrecht, Ede, Eindhoven, Hilversum, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo

Beschrijving

De RES Workspace Manager Servicedesk course is een 1-daagse training voor Helpdesk- en Servicedesk medewerkers die ingaat op de algemene opbouw van de RES Workspace manager omgeving en vervolgens de juiste diagnose te maken door user analyses en logfiles te bekijken. Hiermee kan een gebruiker snel een oplossing geboden worden of kan er op effectieve wijze een escalatie naar de beheerders plaatsvinden. Training op maat: De trainingsomgeving kan eenvoudig worden aangepast aan de werkelijke situatie waar de Helpdesk - en Servicedesk medewerkers in de praktijk mee werken. Zo leren de deelnemers direct hoe de werkelijke omgeving te gebruiken. Voor beheerders en consultants die inzicht willen krij…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

De RES Workspace Manager Servicedesk course is een 1-daagse training voor Helpdesk- en Servicedesk medewerkers die ingaat op de algemene opbouw van de RES Workspace manager omgeving en vervolgens de juiste diagnose te maken door user analyses en logfiles te bekijken. Hiermee kan een gebruiker snel een oplossing geboden worden of kan er op effectieve wijze een escalatie naar de beheerders plaatsvinden. Training op maat: De trainingsomgeving kan eenvoudig worden aangepast aan de werkelijke situatie waar de Helpdesk - en Servicedesk medewerkers in de praktijk mee werken. Zo leren de deelnemers direct hoe de werkelijke omgeving te gebruiken. Voor beheerders en consultants die inzicht willen krijgen in de opbouw van de te beheren omgeving kunt u bij ons op basis van maatwerk in één dag inzicht verkrijgen hoe de omgeving in elkaar is gezet. Dit middels het aanleveren van de Building Blocks.

Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy! 

Er zijn nog geen ervaringen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

  • Vraag informatie aan over deze cursus. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: RES.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.