Supporting and Troubleshooting Windows 10

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van @The Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 @The Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 161 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Supporting and Troubleshooting Windows 10
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Roy van Oort
Werkplekbeheerder
8
Supporting and Troubleshooting Windows 10

"Cursus was leuk om te doen, wel uitkijken dat je niet te snel alleen maar door de labs heen gaat. Daarom fijn om de trainer erbij te hebben, hij gaf genoeg persoonlijke aandacht en uitleg was meer dan goed. Niet alleen gerelateerd aan de betreffende cursus, maar ook veel andere bruikbare goede informatie en tips betreffende IT. WiFi kon wel wat beter op locatie in Eindhoven." - 26-01-2017 15:24

"Cursus was leuk om te doen, wel uitkijken dat je niet te snel alleen maar door de labs heen gaat. Daarom fijn om de trainer erbij te hebben,… alles lezen - 26-01-2017 15:24

Startdata en plaatsen

Eindhoven
24 jun. 2019 tot 2 jul. 2019
Utrecht
8 jul. 2019 tot 16 jul. 2019

Beschrijving

<div class="domino-par--indent" style="padding-left: 0pt"><font size="2" face="Verdana"><b>About this course</b></font><br /> <font size="2" face="Verdana">This course provides students with the knowledge and skills that they need to support and troubleshoot Windows 10 PCs and devices in a Windows Server domain environment. Students who take this course must have a good understanding of how to configure Windows 10 and its features, and how they can use these features in enterprise environments. This course focuses on troubleshooting issues with Windows 10 devices.</font><font size="2" face="Verdana"><i> </i></font><br /> <br /> <font size="2" face="Verdana">At course completion</font><br …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

<div class="domino-par--indent" style="padding-left: 0pt"><font size="2" face="Verdana"><b>About this course</b></font><br /> <font size="2" face="Verdana">This course provides students with the knowledge and skills that they need to support and troubleshoot Windows 10 PCs and devices in a Windows Server domain environment. Students who take this course must have a good understanding of how to configure Windows 10 and its features, and how they can use these features in enterprise environments. This course focuses on troubleshooting issues with Windows 10 devices.</font><font size="2" face="Verdana"><i> </i></font><br /> <br /> <font size="2" face="Verdana">At course completion</font><br /> <font size="2" face="Verdana">After completing this course, students will be able to:</font> <ul type="disc" class="domino-par-list" style="padding-left: 18pt"> <li><font size="2" face="Verdana">Describe the processes involved in planning and using a troubleshooting methodology for Windows 10.</font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Troubleshoot startup issues and operating system services on a Windows 10 PC. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Resolve issues related to hardware devices and device drivers. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Troubleshoot Windows 10 PCs remotely. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Troubleshoot issues related to network connectivity. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Troubleshoot client configuration failures and GPO application issues. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Troubleshoot issues related to user settings. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Troubleshoot remote connectivity issues. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Resolve issues related to accessing resources from computers that are domain-joined. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Resolve issues related to accessing resources from computers that are not domain-joined. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Troubleshoot issues related to application installation and operation. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Recover a PC running Windows 10.</font></li> </ul> </div>

Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy! 

8
Gemiddeld cijfer voor Supporting and Troubleshooting Windows 10
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Roy van Oort
Werkplekbeheerder
8
Supporting and Troubleshooting Windows 10

"Cursus was leuk om te doen, wel uitkijken dat je niet te snel alleen maar door de labs heen gaat. Daarom fijn om de trainer erbij te hebben, hij gaf genoeg persoonlijke aandacht en uitleg was meer dan goed. Niet alleen gerelateerd aan de betreffende cursus, maar ook veel andere bruikbare goede informatie en tips betreffende IT. WiFi kon wel wat beter op locatie in Eindhoven." - 26-01-2017 15:24

"Cursus was leuk om te doen, wel uitkijken dat je niet te snel alleen maar door de labs heen gaat. Daarom fijn om de trainer erbij te hebben,… alles lezen - 26-01-2017 15:24

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.