Supporting and Troubleshooting Windows 10

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van @The Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 @The Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 156 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Supporting and Troubleshooting Windows 10
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Roy van Oort
Werkplekbeheerder
8
Supporting and Troubleshooting Windows 10

"Cursus was leuk om te doen, wel uitkijken dat je niet te snel alleen maar door de labs heen gaat. Daarom fijn om de trainer erbij te hebben, hij gaf genoeg persoonlijke aandacht en uitleg was meer dan goed. Niet alleen gerelateerd aan de betreffende cursus, maar ook veel andere bruikbare goede informatie en tips betreffende IT. WiFi kon wel wat beter op locatie in Eindhoven." - 26-01-2017 15:24

"Cursus was leuk om te doen, wel uitkijken dat je niet te snel alleen maar door de labs heen gaat. Daarom fijn om de trainer erbij te hebben,… alles lezen - 26-01-2017 15:24

Startdata en plaatsen

Eindhoven
17 jan. 2019 tot 25 jan. 2019
Utrecht
23 jan. 2019 tot 31 jan. 2019
Eindhoven
6 mrt. 2019 tot 15 mrt. 2019
Utrecht
27 mrt. 2019 tot 5 apr. 2019
Eindhoven
23 apr. 2019 tot 1 mei. 2019
Eindhoven
24 jun. 2019 tot 2 jul. 2019
Utrecht
8 jul. 2019 tot 16 jul. 2019

Beschrijving

About this course This course provides students with the knowledge and skills that they need to support and troubleshoot Windows 10 PCs and devices in a Windows Server domain environment. Students who take this course must have a good understanding of how to configure Windows 10 and its features, and how they can use these features in enterprise environments. This course focuses on troubleshooting issues with Windows 10 devices. At course completion After completing this course, students will be able to: Describe the processes involved in planning and using a troubleshooting methodology for Windows 10. Troubleshoot startup issues and operating system services on a Windows 10 PC. Resolve issu…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

About this course This course provides students with the knowledge and skills that they need to support and troubleshoot Windows 10 PCs and devices in a Windows Server domain environment. Students who take this course must have a good understanding of how to configure Windows 10 and its features, and how they can use these features in enterprise environments. This course focuses on troubleshooting issues with Windows 10 devices. At course completion After completing this course, students will be able to: Describe the processes involved in planning and using a troubleshooting methodology for Windows 10. Troubleshoot startup issues and operating system services on a Windows 10 PC. Resolve issues related to hardware devices and device drivers. Troubleshoot Windows 10 PCs remotely. Troubleshoot issues related to network connectivity. Troubleshoot client configuration failures and GPO application issues. Troubleshoot issues related to user settings. Troubleshoot remote connectivity issues. Resolve issues related to accessing resources from computers that are domain-joined. Resolve issues related to accessing resources from computers that are not domain-joined. Troubleshoot issues related to application installation and operation. Recover a PC running Windows 10.

Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy! 

8
Gemiddeld cijfer voor Supporting and Troubleshooting Windows 10
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Roy van Oort
Werkplekbeheerder
8
Supporting and Troubleshooting Windows 10

"Cursus was leuk om te doen, wel uitkijken dat je niet te snel alleen maar door de labs heen gaat. Daarom fijn om de trainer erbij te hebben, hij gaf genoeg persoonlijke aandacht en uitleg was meer dan goed. Niet alleen gerelateerd aan de betreffende cursus, maar ook veel andere bruikbare goede informatie en tips betreffende IT. WiFi kon wel wat beter op locatie in Eindhoven." - 26-01-2017 15:24

"Cursus was leuk om te doen, wel uitkijken dat je niet te snel alleen maar door de labs heen gaat. Daarom fijn om de trainer erbij te hebben,… alles lezen - 26-01-2017 15:24

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)