Supporting and Troubleshooting Windows 10

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van @The Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 @The Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 164 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Eindhoven
11 jul. 2019 tot 19 jul. 2019
Eindhoven
12 aug. 2019 tot 20 aug. 2019
Utrecht
5 sep. 2019 tot 13 sep. 2019
Eindhoven
24 okt. 2019 tot 1 nov. 2019
Utrecht
21 nov. 2019 tot 29 nov. 2019
Eindhoven
12 dec. 2019 tot 20 dec. 2019

Beschrijving

About this course
This course provides students with the knowledge and skills that they need to support and troubleshoot Windows 10 PCs and devices in a Windows Server domain environment. Students who take this course must have a good understanding of how to configure Windows 10 and its features, and how they can use these features in enterprise environments. This course focuses on troubleshooting issues with Windows 10 devices.

At course completion
After completing this course, students will be able to:
  • Describe the processes involved in planning and using a troubleshooting methodology for Windows 10.
  • Troubleshoot startup issues and operating system services on a Windows 10 PC.
  • Resolve is…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

About this course
This course provides students with the knowledge and skills that they need to support and troubleshoot Windows 10 PCs and devices in a Windows Server domain environment. Students who take this course must have a good understanding of how to configure Windows 10 and its features, and how they can use these features in enterprise environments. This course focuses on troubleshooting issues with Windows 10 devices.

At course completion
After completing this course, students will be able to:
  • Describe the processes involved in planning and using a troubleshooting methodology for Windows 10.
  • Troubleshoot startup issues and operating system services on a Windows 10 PC.
  • Resolve issues related to hardware devices and device drivers.
  • Troubleshoot Windows 10 PCs remotely.
  • Troubleshoot issues related to network connectivity.
  • Troubleshoot client configuration failures and GPO application issues.
  • Troubleshoot issues related to user settings.
  • Troubleshoot remote connectivity issues.
  • Resolve issues related to accessing resources from computers that are domain-joined.
  • Resolve issues related to accessing resources from computers that are not domain-joined.
  • Troubleshoot issues related to application installation and operation.
  • Recover a PC running Windows 10.

Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy! 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.