Supporting and Troubleshooting Windows 10

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van @The Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 @The Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 184 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
9 mrt. 2020 tot 17 mrt. 2020
Eindhoven
28 mei. 2020 tot 5 jun. 2020
Utrecht
6 jul. 2020 tot 14 jul. 2020

Beschrijving

About this course
This course provides students with the knowledge and skills that they need to support and troubleshoot Windows 10 PCs and devices in a Windows Server domain environment. Students who take this course must have a good understanding of how to configure Windows 10 and its features, and how they can use these features in enterprise environments. This course focuses on troubleshooting issues with Windows 10 devices.

At course completion
After completing this course, students will be able to:
  • Describe the processes involved in planning and using a troubleshooting methodology for Windows 10.
  • Troubleshoot startup issues and operating system services on a Windows 10 PC.
  • Resolve is…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Microsoft Windows 10, Skype, Windows 8, Situationeel leidinggeven / leiderschap en Communicatiestijlen.

About this course
This course provides students with the knowledge and skills that they need to support and troubleshoot Windows 10 PCs and devices in a Windows Server domain environment. Students who take this course must have a good understanding of how to configure Windows 10 and its features, and how they can use these features in enterprise environments. This course focuses on troubleshooting issues with Windows 10 devices.

At course completion
After completing this course, students will be able to:
  • Describe the processes involved in planning and using a troubleshooting methodology for Windows 10.
  • Troubleshoot startup issues and operating system services on a Windows 10 PC.
  • Resolve issues related to hardware devices and device drivers.
  • Troubleshoot Windows 10 PCs remotely.
  • Troubleshoot issues related to network connectivity.
  • Troubleshoot client configuration failures and GPO application issues.
  • Troubleshoot issues related to user settings.
  • Troubleshoot remote connectivity issues.
  • Resolve issues related to accessing resources from computers that are domain-joined.
  • Resolve issues related to accessing resources from computers that are not domain-joined.
  • Troubleshoot issues related to application installation and operation.
  • Recover a PC running Windows 10.

Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy! 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.