Supporting and Troubleshooting Windows 10

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van @The Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 @The Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 161 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
4 jun. 2019 tot 12 jun. 2019
Eindhoven
11 jul. 2019 tot 19 jul. 2019

Beschrijving

<div class="domino-par--indent" style="padding-left: 0pt"><font size="2" face="Verdana"><b>About this course</b></font><br /> <font size="2" face="Verdana">This course provides students with the knowledge and skills that they need to support and troubleshoot Windows 10 PCs and devices in a Windows Server domain environment. Students who take this course must have a good understanding of how to configure Windows 10 and its features, and how they can use these features in enterprise environments. This course focuses on troubleshooting issues with Windows 10 devices.</font><font size="2" face="Verdana"><i> </i></font><br /> <br /> <font size="2" face="Verdana">At course completion</font><br …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

<div class="domino-par--indent" style="padding-left: 0pt"><font size="2" face="Verdana"><b>About this course</b></font><br /> <font size="2" face="Verdana">This course provides students with the knowledge and skills that they need to support and troubleshoot Windows 10 PCs and devices in a Windows Server domain environment. Students who take this course must have a good understanding of how to configure Windows 10 and its features, and how they can use these features in enterprise environments. This course focuses on troubleshooting issues with Windows 10 devices.</font><font size="2" face="Verdana"><i> </i></font><br /> <br /> <font size="2" face="Verdana">At course completion</font><br /> <font size="2" face="Verdana">After completing this course, students will be able to:</font> <ul type="disc" class="domino-par-list" style="padding-left: 18pt"> <li><font size="2" face="Verdana">Describe the processes involved in planning and using a troubleshooting methodology for Windows 10.</font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Troubleshoot startup issues and operating system services on a Windows 10 PC. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Resolve issues related to hardware devices and device drivers. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Troubleshoot Windows 10 PCs remotely. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Troubleshoot issues related to network connectivity. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Troubleshoot client configuration failures and GPO application issues. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Troubleshoot issues related to user settings. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Troubleshoot remote connectivity issues. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Resolve issues related to accessing resources from computers that are domain-joined. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Resolve issues related to accessing resources from computers that are not domain-joined. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Troubleshoot issues related to application installation and operation. </font></li> <li><font size="2" face="Verdana">Recover a PC running Windows 10.</font></li> </ul> </div>

Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy! 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.