Zakelijk China webinar: Omgaan met conflicten, onenigheid en kritiek

Tijdsduur
Logo van The China Trainers

Tip: op zoek naar cursussen, trainingen of opleidingen over dit onderwerp? Bekijk enkele alternatieven!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Hoe pak je impasse en/of communicatiestoringen in je multiculturele team aan en hoe kom je samen tot oplossingen? Is er sprake van lichte irritatie of zijn andere boosdoeners de oorzaak van slechte interactie tussen de verschillende teamleden? Wat betekent mogelijk de stilte van een Chinese collega’s? In dit webinar leer je constructief luisteren om te achterhalen welke problemen er mogelijk onder het oppervlak leven, en vooral waarom! Maar ook, hoe je opbouwende kritiek kan leveren zonder dat iemand zich gekrenkt voelt en zijn gezicht verliest. Waarom belangrijk?  De gevolgen van het niet doorgronden van intrinsieke culturele drijfveren komt in dit onderdeel extra aan bod. Want, problemen o…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Zakendoen in China, Chinees, Conflicthantering, Omgaan met en Engels.

Hoe pak je impasse en/of communicatiestoringen in je multiculturele team aan en hoe kom je samen tot oplossingen? Is er sprake van lichte irritatie of zijn andere boosdoeners de oorzaak van slechte interactie tussen de verschillende teamleden? Wat betekent mogelijk de stilte van een Chinese collega’s? In dit webinar leer je constructief luisteren om te achterhalen welke problemen er mogelijk onder het oppervlak leven, en vooral waarom! Maar ook, hoe je opbouwende kritiek kan leveren zonder dat iemand zich gekrenkt voelt en zijn gezicht verliest. Waarom belangrijk?  De gevolgen van het niet doorgronden van intrinsieke culturele drijfveren komt in dit onderdeel extra aan bod. Want, problemen op een Nederlandse voortvarende en diepgravende manier oplossen, kan heel goed door de Chinese partij als schofferend beschouwd worden. Met alle nadelige consequenties van dien. Voor wie?

  • HR professionals, teamleiders en operationele staf die nauw samenwerken met Chinese collega’s
  • Nederlandse professionals en ondernemers die samenwerken met Chinese klanten, leveranciers of agenten
  • Nederlanders in dienst van Chinese ondernemingen
  • Partners die op projectbasis met Chinezen samenwerken en zakelijke dienstverleners
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.