Zakelijk China webinar: Op afstand vinger aan de pols houden

Tijdsduur
Logo van The China Trainers

Tip: op zoek naar cursussen, trainingen of opleidingen over dit onderwerp? Bekijk enkele alternatieven!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

De kans op misverstanden wordt vergroot naarmate we alleen virtueel contact met elkaar hebben. Dat heeft de pandemie aangetoond. Onder normale omstandigheden is het echter ook van groot belang om de contacten levendig te houden. In dit webinar krijg je advies over hoe je het contact op afstand het beste kan laten bloeien en hoe je op een prettige manier kan polsen of jij en je Chinese collega’s in China allemaal nog op één lijn zitten. Micromanagen is daarbij het sleutelwoord, hoe je dat doet leer je in dit webinar.

Waarom belangrijk?

Vergezichten en weinig tussentijdse evaluaties kunnen ertoe leiden dat je niet meer met je Chinese partner op dezelfde lijn zit. Ook kunnen onbegrepen instru…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Zakendoen in China, Chinees, Engels, Hindi en Russisch.

De kans op misverstanden wordt vergroot naarmate we alleen virtueel contact met elkaar hebben. Dat heeft de pandemie aangetoond. Onder normale omstandigheden is het echter ook van groot belang om de contacten levendig te houden. In dit webinar krijg je advies over hoe je het contact op afstand het beste kan laten bloeien en hoe je op een prettige manier kan polsen of jij en je Chinese collega’s in China allemaal nog op één lijn zitten. Micromanagen is daarbij het sleutelwoord, hoe je dat doet leer je in dit webinar.

Waarom belangrijk?

Vergezichten en weinig tussentijdse evaluaties kunnen ertoe leiden dat je niet meer met je Chinese partner op dezelfde lijn zit. Ook kunnen onbegrepen instructies en verzoeken lange tijd onbeantwoord blijven. Het is dus zaak processen regelmatig via kleine actiepunten af te stemmen. Sta open voor het belang dat Chinese collega’s en klanten hechten aan regelmatige aandacht zodat hindernissen en misverstanden beter te hanteren zijn.

Voor wie?

  • HR professionals, teamleiders en operationele staf die nauw samenwerkt met Chinese collega’s
  • Nederlandse professionals die samenwerken met Chinese klanten, leveranciers of agenten
  • Nederlanders in dienst van Chinese ondernemingen
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.