Bejegening in de zorg
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Training en coaching in de zorg
Sinds vele jaren geef ik met enorm veel plezier vele
(geaccrediteerde) communicatie- en managementtrainingen aan
specialisten, (huis) artsen, tandartsen, paramedici en ander
hulpverleners. Ik heb een grote affiniteit met de zorg, gezien mijn
achtergrond in de gezondheidswetenschappen.
Mijn trainingen kenmerken zich door afwisseling, energie,
zelfreflectie en direct resultaat. De trainingen worden opgebouwd
rondom de eigen casuïstiek van de deelnemers. Het fundament van de
trainingen wordt gebouwd op basis van de intake per email die
altijd aan een training vooraf gaat. Op deze manier ontstaat een
training die voldoet aan de verwachtingen van de deelnemers.
Daarnaast speelt de training in op die praktijksituaties die voor
de deelnemer op dat moment nog niet naar wens verlopen, in contact
met bijv. artsen, patiënten, ondergeschikten of in de contacten
onderling in het team. De theorie wordt hieraan gekoppeld.
drs. Ingrid Caubergh-Sprenger, bevlogen gedrags- en
communicatietrainer
Bejegening in de Zorg: of te wel respectvol omgaan met patiënten.
Hoe gaan we met elkaar om in de gezondheidszorg? Je zult als
patiënt maar het idee hebben, volledig genegeerd te worden, of niet gezien te
worden. Of je zult maar verkeerd begrepen worden.
Hoe sta je als hulpverlener hierin? In deze training wordt
stilgestaan bij jouw eigen houding in de omgang met mensen die aan jouw zorg
zijn toevertrouwd. Met jouw reacties mogen de mensen het in de zorg doen, of ze willen of niet.
Hoe kom je over? Wat zijn je sterke en zwakke punten. Wat
zijn jouw valkuilen? En hoe kun je deze verbeteren?
Mensen in zorg relaties zouden bejegend moeten worden op een
wijze die zij verdienen. Dit geldt zowel voo…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Training en coaching in de zorg
Sinds vele jaren geef ik met enorm veel plezier vele
(geaccrediteerde) communicatie- en managementtrainingen aan
specialisten, (huis) artsen, tandartsen, paramedici en ander
hulpverleners. Ik heb een grote affiniteit met de zorg, gezien mijn
achtergrond in de gezondheidswetenschappen.
Mijn trainingen kenmerken zich door afwisseling, energie,
zelfreflectie en direct resultaat. De trainingen worden opgebouwd
rondom de eigen casuïstiek van de deelnemers. Het fundament van de
trainingen wordt gebouwd op basis van de intake per email die
altijd aan een training vooraf gaat. Op deze manier ontstaat een
training die voldoet aan de verwachtingen van de deelnemers.
Daarnaast speelt de training in op die praktijksituaties die voor
de deelnemer op dat moment nog niet naar wens verlopen, in contact
met bijv. artsen, patiënten, ondergeschikten of in de contacten
onderling in het team. De theorie wordt hieraan gekoppeld.
drs. Ingrid Caubergh-Sprenger, bevlogen gedrags- en
communicatietrainer
Bejegening in de Zorg: of te wel respectvol omgaan met patiënten.
Hoe gaan we met elkaar om in de gezondheidszorg? Je zult als
patiënt maar het idee hebben, volledig genegeerd te worden, of niet
gezien te
worden. Of je zult maar verkeerd begrepen worden.
Hoe sta je als hulpverlener hierin? In deze training wordt
stilgestaan bij jouw eigen houding in de omgang met mensen die aan
jouw zorg
zijn toevertrouwd. Met jouw reacties mogen de mensen het in de zorg
doen, of ze willen of niet.
Hoe kom je over? Wat zijn je sterke en zwakke punten. Wat
zijn jouw valkuilen? En hoe kun je deze verbeteren?
Mensen in zorg relaties zouden bejegend moeten worden op een
wijze die zij verdienen. Dit geldt zowel voor de zorgverlener en
voor de
zorgvrager. Welke interacties zijn er? Welke reacties roepen
bepaalde patiënten
bij je op? Hoe ga je hier communicatief mee om?
In deze training zal er veel worden geoefend met casuïstiek.
Voorafgaand aan deze training zal uw een
intakeformulier ontvangen, waarin wordt gevraagd naar uw ‘lastige
situaties’.
Deze training vind in een kleine groep plaats.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.