Bejegening in de zorg

Niveau
Tijdsduur

Bejegening in de zorg

TopEvent Training Coaching en Scholing in de Zorg
Logo van TopEvent Training Coaching en Scholing in de Zorg
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 TopEvent Training Coaching en Scholing in de Zorg heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 32 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Training en coaching in de zorg 
Sinds vele jaren geef ik met enorm veel plezier vele (geaccrediteerde) communicatie- en managementtrainingen aan specialisten, (huis) artsen, tandartsen, paramedici en ander hulpverleners. Ik heb een grote affiniteit met de zorg, gezien mijn achtergrond in de gezondheidswetenschappen. 

Mijn trainingen kenmerken zich door afwisseling, energie, zelfreflectie en direct resultaat. De trainingen worden opgebouwd rondom de eigen casuïstiek van de deelnemers. Het fundament van de trainingen wordt gebouwd op basis van de intake per email die altijd aan een training vooraf gaat. Op deze manier ontstaat een training die voldoet aan de verwachtingen van de deelnemers. Daarnaast speelt de training in op die praktijksituaties die voor de deelnemer op dat moment nog niet naar wens verlopen, in contact met bijv. artsen, patiënten, ondergeschikten of in de contacten onderling in het team. De theorie wordt hieraan gekoppeld.

drs. Ingrid Caubergh-Sprenger, bevlogen gedrags- en communicatietrainer

Bejegening in de Zorg: of te wel respectvol omgaan met patiënten.

Hoe gaan we met elkaar om in de gezondheidszorg? Je zult als
patiënt maar het idee hebben, volledig genegeerd te worden, of niet gezien te
worden. Of je zult maar verkeerd begrepen worden.

Hoe sta je als hulpverlener hierin? In deze training wordt
stilgestaan bij jouw eigen houding in de omgang met mensen die aan jouw zorg
zijn toevertrouwd. Met jouw reacties mogen de mensen het in de zorg doen, of ze willen of niet.

Hoe kom je over? Wat zijn je sterke en zwakke punten. Wat
zijn jouw valkuilen? En hoe kun je deze verbeteren?

Mensen in zorg relaties zouden bejegend moeten worden op een
wijze die zij verdienen. Dit geldt zowel voo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Training en coaching in de zorg 
Sinds vele jaren geef ik met enorm veel plezier vele (geaccrediteerde) communicatie- en managementtrainingen aan specialisten, (huis) artsen, tandartsen, paramedici en ander hulpverleners. Ik heb een grote affiniteit met de zorg, gezien mijn achtergrond in de gezondheidswetenschappen. 

Mijn trainingen kenmerken zich door afwisseling, energie, zelfreflectie en direct resultaat. De trainingen worden opgebouwd rondom de eigen casuïstiek van de deelnemers. Het fundament van de trainingen wordt gebouwd op basis van de intake per email die altijd aan een training vooraf gaat. Op deze manier ontstaat een training die voldoet aan de verwachtingen van de deelnemers. Daarnaast speelt de training in op die praktijksituaties die voor de deelnemer op dat moment nog niet naar wens verlopen, in contact met bijv. artsen, patiënten, ondergeschikten of in de contacten onderling in het team. De theorie wordt hieraan gekoppeld.

drs. Ingrid Caubergh-Sprenger, bevlogen gedrags- en communicatietrainer

Bejegening in de Zorg: of te wel respectvol omgaan met patiënten.

Hoe gaan we met elkaar om in de gezondheidszorg? Je zult als
patiënt maar het idee hebben, volledig genegeerd te worden, of niet gezien te
worden. Of je zult maar verkeerd begrepen worden.

Hoe sta je als hulpverlener hierin? In deze training wordt
stilgestaan bij jouw eigen houding in de omgang met mensen die aan jouw zorg
zijn toevertrouwd. Met jouw reacties mogen de mensen het in de zorg doen, of ze willen of niet.

Hoe kom je over? Wat zijn je sterke en zwakke punten. Wat
zijn jouw valkuilen? En hoe kun je deze verbeteren?

Mensen in zorg relaties zouden bejegend moeten worden op een
wijze die zij verdienen. Dit geldt zowel voor de zorgverlener en voor de
zorgvrager. Welke interacties zijn er? Welke reacties roepen bepaalde patiënten
bij je op? Hoe ga je hier communicatief mee om?

In deze training zal er veel worden geoefend met casuïstiek.
Voorafgaand aan deze training zal uw een
intakeformulier ontvangen, waarin wordt gevraagd naar uw ‘lastige situaties’.

Deze training vind in een kleine groep plaats.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.