Klantgericht telefoneren

De producten van de aanbieder Train2Work zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Training Klantgericht telefoneren

Logo van de Lange-Partners
|META_INFO|

KLANTGERICHT TELEFONEREN Maatwerk training KLANTGERICHT TELEFONEREN. GEEN reistijd naar een trainingslocatie maar trainen op de werklocatie…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Logo van ICM opleidingen & trainingen
|META_INFO|

Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een h…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klante…

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Persoonlijk Ontwikkeladvies EmpowerYou

Logo van EmpowerYou
|META_INFO|

Herken je dat ook? Ik heb ambitie, in welke richting kan ik doorgroeien? Ik wil onderzoeken of ik verder wil bij mijn werkgever of een stap…

check_box_outline_blank

Voorraadbeheer in de praktijk

Logo van IMF Academy (International Management Forum)
|META_INFO|

Voorraadbeheer als kritische succesfactor in uw supply chain Het managen van voorraad is belangrijker dan ooit. Voorraadbeheer blijft evenw…

check_box_outline_blank

Opleiding Innerlijk Leiderschap - jaaropleiding

Logo van Studio Isitra
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

OPLEIDING INNERLIJK LEIDERSCHAP Vormgeven aan jezelf, je leven & je toekomst 12 dimensies van bewust werken & leven Een heldere koers uitze…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Feedback Training & Consulting
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Luister veel, spreek op het juiste moment. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren. Doel Na de tr…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van ZP groep training en organisatieadvies
|META_INFO|

In deze training leer je alle basisvaardigheden om een kwaliteit goed en klantgericht telefoongesprek te voeren.De telefoon is een belangri…

check_box_outline_blank

509.03 Monteur als ambassadeur

Logo van WTB Trainingen B.V. / De Techniekschool
|META_INFO|

DoelHet doel van de cursus is uw monteur inzicht te geven in het effect dat zijn of haar gedrag heeft op de klantbeleving. Daarnaast wordt …