Moss Dolman
Moss Dolman

Moss Dolman

Intrinsieke motivatie is key!

Moss krijgt op elk niveau binnen een organisatie mensen in beweging. Powerpoints voorlezen is niet aan hem besteed.

De tijd dat het management zomaar van alles oplegt en daarmee resultaat behaalt behoort tot de verleden tijd. Wil je resultaten neerzetten dan zul je de mensen intrinstiek moeten bewegen, je zult ze moeten uitdagen om het beste uit de mensen te krijgen.


Sales is niet meer in een pak met een stropdas je gesprekspartner spiegelen. Of kijken wat voor foto's er aan de muur hangen en daar dan een 'ik vis ook' of 'mijn dochter doet ook aan line-dance'-verhaal van maken. Sales is luisteren, meedenken en laten zien waar je expertise ligt.

Een website is niet meer een opsomming van wat je allemaal kan betekenen en wat je allemaal al hebt gedaan. Een website moet uitnodigen om te communiceren, om interesse te wekken en dan het liefst 2-way, full duplex.

Allerlei socialmedia accounts aanmaken om dan te kunnen zeggen dat je 'op socialmedia zit' is niet voldoende. Je kunt beter 1 platform actief inzetten dan 5 platformen in stilte laten bestaan.

The Winning Concept heeft zich gespecialiseerd in bovenstaande onderwerpen: SALESDIGITALE STRATEGIE (websites, socialmedia)

Voor grote en kleine klanten, nationaal en internationaal hebben wij mooie opdrachten mogen uitvoeren. Van het neerzetten en uitrollen van een webcare afdeling voor een zelfstandig ondernemer tot het trainen van de raad van bestuur van een telecomprovider op de werking van een website. Centraal in onze aanpak staat altijd de mens en het prikkelen van de intrinsieke motivatie.

Pas dan is iemand bereid om te bewegen (veranderen, verbeteren, leren). Pas dan doet iemand dit voor lange tijd. Pas dan bereik je optimaal resultaat!

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Deel jouw ervaring