Masterclass Contentmarketing

Niveau
Tijdsduur
Logo van UvA Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 UvA Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

UvA Academy biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam

Beschrijving

Voor communicatie- en marketingprofessionals die behoefte hebben aan verdieping en actualisering van hun kennis omtrent de strategische inzet van contentmarketing in hun organisatie.

De masterclass is bedoeld voor communicatie- en marketingprofessionals die behoefte hebben aan verdieping en actualisering van hun kennis omtrent de strategische inzet van contentmarketing in hun organisatie.

Contentmarketing ontwikkelt zich in hoog tempo en krijgt steeds vaker een strategische rol. De mogelijkheid bestaat om de visie, missie en doelen van de organisatie uit te dragen naar alle relevante stakeholders. Corporate communicatie is een belangrijke speler om deze uitdaging op te pakken. Tegelijkertij…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Content Marketing, Google Analytics, Gamification, Neuromarketing en Videomarketing.

Voor communicatie- en marketingprofessionals die behoefte hebben aan verdieping en actualisering van hun kennis omtrent de strategische inzet van contentmarketing in hun organisatie.

De masterclass is bedoeld voor communicatie- en marketingprofessionals die behoefte hebben aan verdieping en actualisering van hun kennis omtrent de strategische inzet van contentmarketing in hun organisatie.

Contentmarketing ontwikkelt zich in hoog tempo en krijgt steeds vaker een strategische rol. De mogelijkheid bestaat om de visie, missie en doelen van de organisatie uit te dragen naar alle relevante stakeholders. Corporate communicatie is een belangrijke speler om deze uitdaging op te pakken. Tegelijkertijd dringt het besef door dat content een doorvertaling moeten krijgen naar de 'business'. In het aantrekken, bedienen en binden van klanten en gebruikers moet de waarde van de content blijken. Hiermee ontstaat behoefte aan een integrale benadering van contentmarketing en een vervlechting van de disciplines communicatie en marketing.

Deze strategisch ingebedde en integrale benadering van contentmarketing brengt vragen met zich mee waarop we in deze masterclass vanuit theorie en praktijk antwoorden formuleren. 

Ontvang je een UvA certificaat van deelname

Aanmelden kan door het invullen van het inschrijfformulier op de website van UvA Academy

De UvA Academy is de instelling voor continuous professional development die state of the art inzichten uit wetenschap en praktijk toegankelijk en bereikbaar maakt voor professionals die diepgang en inspiratie zoeken. Dit doen we met toegankelijke en inspirerende programmamanagers, docenten en praktijksprekers uit wetenschap en praktijk. We vinden het belangrijk dat de programma's goed te volgen zijn naast een veeleisende baan en helpen professionals om te gaan met structurele ontwikkelingen.

Dit programma bestaat uit drie modules:

Contentmarketing: naar een integrale strategische benadering
Contentmarketingstrategie en storytelling
Contentmarketing: de next steps

Voor een uitgebreide beschrijving van het programma, verwijzen we je graag naar onze website.

De bijeenkomsten bestaan naast een theoretisch kader uit interactie met mede-deelnemers en gastdocenten.

Deze masterclass heeft 2 edities per jaar met ieder max. 20 deelnemers.

Na afronding van dit programma:
*Weet je hoe je contentmarketing strategisch en integraal kunt benaderen
*Weet je hoe je als merk je eigen mediabedrijf kunt ontwikkelen
*Weet je hoe je contentmarketing organiseert
*Kun je een vertaling maken van inzichten vanuit academisch communicatie-onderzoek naar contentmarketing
*Ken je een aantal best practices die je kunnen helpen om contentmarketing vorm te geven
*Heb je handvaten om contentmarketing binnen je eigen organisatie naar een hoger plan tillen

Bekijk de website van deze masterclass voor de meest actuele data

Dit programma is bedoeld voor corporate communicatie, marketing en marketingcommunicatiemanagers en directors, die (mede) verantwoordelijk zijn voor contentmarketing.

UvA Academy biedt ‘continuous professional development’. We maken de meest recente inzichten uit wetenschap en praktijk toegankelijk en bereikbaar voor professionals die diepgang en inspiratie zoeken. Om je te helpen navigeren in een constant veranderende wereld met grote uitdagingen. UvA Academy is onderdeel van de Faculteit Maatschappij & Gedrag van de Universiteit van Amsterdam

  • Onze programma's geven je de inspiratie, kennis, tools en het netwerk om het laatste wetenschappelijke inzicht in je dagelijkse praktijk toe te passen.
  • Met toegankelijke en inspirerende programmamanagers, docenten en sprekers uit wetenschap en praktijk.
  • Goed in te passen naast een veeleisende baan.
  • Voor professionals met (minimaal) een hbo- of wo-bachelordiploma en een aantal jaren werkervaring.

Programma's op het gebied van:

  • (digitale) marketing & communicatie
  • toekomst, privacy, veranderen & organiseren
  • stad en stedelijkheid

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.