Digitale Marketing en Communicatie Masterclass

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van UvA Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 UvA Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
29 okt. 2020 tot 28 jan. 2021

Beschrijving

In deze 7-delige masterclass laten wetenschappers en professionals uit de praktijk zien welke impact digitale ontwikkelingen hebben en hoe je daar als organisatie op kunt anticiperen.

Ontvang je een UvA certificaat van deelname

Aanmelden kan door het invullen van het inschrijfformulier op de website van UvA Academy

De UvA Academy is de instelling voor continuous professional development die state of the art inzichten uit wetenschap en praktijk toegankelijk en bereikbaar maakt voor professionals die diepgang en inspiratie zoeken. Dit doen we met toegankelijke en inspirerende programmamanagers, docenten en praktijksprekers uit wetenschap en praktijk. We vinden het belangrijk dat de programma's…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketingcommunicatie, Online marketing, NIMA Marketing-A, NIMA Marketingcommunicatie-B en NIMA Marketing-B.

In deze 7-delige masterclass laten wetenschappers en professionals uit de praktijk zien welke impact digitale ontwikkelingen hebben en hoe je daar als organisatie op kunt anticiperen.

Ontvang je een UvA certificaat van deelname

Aanmelden kan door het invullen van het inschrijfformulier op de website van UvA Academy

De UvA Academy is de instelling voor continuous professional development die state of the art inzichten uit wetenschap en praktijk toegankelijk en bereikbaar maakt voor professionals die diepgang en inspiratie zoeken. Dit doen we met toegankelijke en inspirerende programmamanagers, docenten en praktijksprekers uit wetenschap en praktijk. We vinden het belangrijk dat de programma's goed te volgen zijn naast een veeleisende baan en helpen professionals om te gaan met structurele ontwikkelingen.

Deze masterclass bestaat uit zeven bijeenkomsten, waarvan de laatste facultatief is.

Merkbeheer van morgen
Social media marketing (1)
Social media marketing (2)
Neuroscience en impliciete meetmethoden
Reputatiemanagement en contentmarketing
Innovatie in digitale communicatie
Assessment (facultatief)

De Masterclass wordt gegeven door verschillende gastdocenten, iedere bijeenkomst is interactief. Soms iets meer theorie, en soms iets meer hands-on.

Deelnemers aan de masterclass ontvangen een waardevol certificaat van de Universiteit van Amsterdam

De 7e bijeenkomst is een assessment en facultatief. Indien je kiest voor 6 bijeenkomsten dan is 14 januari 2021 de laatste bijeenkomst en betaal je € 2.795

Dit programma is bedoeld voor communicatie-, marketing-, media-, brand- en marketingcommunicatiemanagers en directors die (mede) verantwoordelijk zijn voor marketing & communicatie.

Lesmateriaal wordt tijdens de masterclasses gegeven. Waardoor het goed te combineren is met een drukke baan.

UvA Academy biedt ‘continuous professional development’. We maken de meest recente inzichten uit wetenschap en praktijk toegankelijk en bereikbaar voor professionals die diepgang en inspiratie zoeken. Om je te helpen navigeren in een constant veranderende wereld met grote uitdagingen. UvA Academy is onderdeel van de Faculteit Maatschappij & Gedrag van de Universiteit van Amsterdam

  • Onze programma's geven je de inspiratie, kennis, tools en het netwerk om het laatste wetenschappelijke inzicht in je dagelijkse praktijk toe te passen.
  • Met toegankelijke en inspirerende programmamanagers, docenten en sprekers uit wetenschap en praktijk.
  • Goed in te passen naast een veeleisende baan.
  • Voor professionals met (minimaal) een hbo- of wo-bachelordiploma en een aantal jaren werkervaring.

Programma's op het gebied van:

  • (digitale) marketing & communicatie
  • toekomst, privacy, veranderen & organiseren
  • stad en stedelijkheid

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.