Masterclass Digitale Marketing & Communicatie

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van UvA - Amsterdam Advanced Graduate School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 UvA - Amsterdam Advanced Graduate School heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Universiteit van Amsterdam
10 okt. 2019 tot 30 jan. 2020

Beschrijving

Welke veranderingen maken ons functioneren als marketeers en communicatiemensen fundamenteel anders? Deze masterclass geeft handvatten met deze veranderingen om te gaan en tegelijkertijd positief kritisch te blijven.

We gaan o.a. in op de volgende vragen

  • Hoe ga je om met merkbeheer in een ongecontroleerde wereld?
  • Hoe vang je aandacht in een versnipperd medialandschap?
  • Hoe zorg je ervoor dat anderen je merk communiceren en verkopen?
  • Waar staat je merk voor?
  • Hoe maak je contentmarketing meetbaar?
  • Hoe kunnen we budget alloceren en hoe kunnen we de doelstellingen in relatie tot de communicatiemiddelen optimaliseren?
  • Heb je de webcare goed geregeld en hoe verhoudt zich dat tot het commu…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Community Management, Marketingcommunicatie, Online marketing, Klantgerichtheid en Social Media.

Welke veranderingen maken ons functioneren als marketeers en communicatiemensen fundamenteel anders? Deze masterclass geeft handvatten met deze veranderingen om te gaan en tegelijkertijd positief kritisch te blijven.

We gaan o.a. in op de volgende vragen

  • Hoe ga je om met merkbeheer in een ongecontroleerde wereld?
  • Hoe vang je aandacht in een versnipperd medialandschap?
  • Hoe zorg je ervoor dat anderen je merk communiceren en verkopen?
  • Waar staat je merk voor?
  • Hoe maak je contentmarketing meetbaar?
  • Hoe kunnen we budget alloceren en hoe kunnen we de doelstellingen in relatie tot de communicatiemiddelen optimaliseren?
  • Heb je de webcare goed geregeld en hoe verhoudt zich dat tot het community management?
  • Wat zijn de ontwikkelingen en mogelijkheden van neuroscience en impliciete meetmethoden?
  • Wat is eigenlijk het consumentenperspectief van privacy-wetgeving? En hoe kijken consumenten naar authenticiteit en transparantie?

Dit najaar start aan de Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen van de Universiteit van Amsterdam (UvA) de Amsterdam Advanced Graduate School (AAGS) met nieuwe, innovatieve executive programma’s op het terrein van marketing en HR.

Het gaat om onderwijs voor professionals, met (minimaal) een hbo- of wo-bachelordiploma en een aantal jaren werkervaring. De eerste programma’s zijn Content Marketing, Digitale Marketing & Communicatie, Event Design en The Future of Work.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.